پیراهن شماره 4 پرسپولیس تقدیم به تاج

به گزارش مهسان بلاگ، مهدی تاج به تمرین پرسپولیس رفت تا قبل از سفر به قطر به این تیم روحیه بدهد.

پیراهن شماره 4 پرسپولیس تقدیم به تاج

به گزارش خبرنگاران ،در آستانه سفر به قطر و بازی حساس مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مهدی تاج با هماهنگی قبلی با مسوولان باشگاه پرسپولیس ساعت 18 شنبه در محل تمرین این تیم حاضر شد و با حمیدرضا گرشاسبی و برانکو ایوانکوویچ دیدار و گفت وگو کرد.

تاج بعد از صحبت در اتاق مربیان استادیوم شهید کاظمی دقایقی از تمرین پرسپولیس را تماشا کرد و صحبت های ورحیه بخشی برای آنها داشت.رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت:پرسپولیس مثل تیم ملی است.این تیم با الدحیلی بازی داد که قیمت دو بازیکنش اندازه بودجه یک فصل پرسپولیس است.اگرچه الدحیل تیم خوبی است اما پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است و انشالله بتواند این بازی را ببرد. خوشحالم که در تمرین پرسپولیس حاضر شدم. پرسپولیس نماینده ایران است و انشالله مقابل الدحیل پیروز می گردد و به مرحله بعد صعود می نماید.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کی روش هم گفت: انشالله کی روش هم به ایران می آید و قراردادش را تمدید می نماید.

تاج همچنین صحبت های روحیه بخشی با بازیکنان پرسپولیس قبل از سفر به قطر داشت.جالب اینکه در جریان این دیدار حمیدرضا گرشاسبی پیراهن شماره 4 پرسپولیس را به مهدی تاج اهدا کرد. پیراهن شماره 4 مربوط به سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس است که کی روش او را به جام جهانی نبرد و نامش را از فهرست تیم ملی خط زد.

270-2

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 666

به "پیراهن شماره 4 پرسپولیس تقدیم به تاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن شماره 4 پرسپولیس تقدیم به تاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید