پشتیبانی گلکسی اس 10 از شارژ بی سیم معکوس 9 واتی تایید شد

به گزارش مهسان بلاگ، طبق اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، سه مدل گلکسی اس 10 نه تنها از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می نمایند، بلکه حداکثر توان این مشخصه به 9 وات می رسد. برای اینکه بتوانیم اهمیت این قضیه را بهتر روشن کنیم، باید بگوییم شارژر بی سیم سریع عرضه شده برای گلکسی اس 9 از توان 9 وات بهره می برد. هواوی میت 20 پرو هم اگرچه از این مشخصه بهره می برد، ولی طبق آنالیز های اجرا شده، حداکثر توان آن زیر 5 وات است.

پشتیبانی گلکسی اس 10 از شارژ بی سیم معکوس 9 واتی تایید شد

امکان شارژ کردن لوازم جانبی با استفاده از یک گوشی، یک مشخصه جذاب محسوب می گردد اما از آنجایی که باید این وسایل برای مدت نسبتا طولانی در کنار یکدیگر قرار داشته باشند، به نوعی دردسرآور هم هست. اما به لطف توان حداکثری 9 واتی، فرایند شارژ مدت کمتری به طول می انجامد.

در رابطه با سرعت شارژ بی سیم خود گلکسی اس 10 به نظر می رسد باید انتظار توان 15 واتی داشته باشیم. ضمناً با توجه به گزارش های منتشر شده، احتمالا توان شارژر سیمی آن ها هم 15 وات خواهد بود.

اگر می خواهید بدانید این گوشی ها از چه باتری هایی استفاده می نمایند، با توجه به اسناد منتشر شده از جانب اپراتور مخابراتی برزیلی Anatel می توانیم به این سوال پاسخ دهیم. طبق این اطلاعات، گلکسی اس 10 پلاس از باتری حجیم 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، مدل معمولی مجهز به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و کوچک ترین مدل هم واجد باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم مدل های مختلف گلکسی اس 10 از جمله اولین گوشی هایی هستند که از نسل ششم وای فای (802.11ax) پشتیبانی می نمایند. از دیگر استانداردهایی که این گوشی ها از آن ها بهره می برند، می توانیم به ANT+، VoLTE و VoWiFi اشاره کنیم. ضمناً سامسونگ برای انتقال صدا روی پروتکل اینترنت، اپلیکیشن Google Duo را در این گوشی ها نصب نموده است.

منبع: GSM Arena

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5223

به "پشتیبانی گلکسی اس 10 از شارژ بی سیم معکوس 9 واتی تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی گلکسی اس 10 از شارژ بی سیم معکوس 9 واتی تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید