نخستین جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته در بوشهر برپا شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر سه شنبه شب در این آئین با اشاره به ظرفیت های بالای استان بوشهر در عرصه فراوری خرما گفت: از همه ظرفیت ها برای رونق بخشیدن به صنایع مرتبط با خرما استفاده خواهیم کرد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته در بوشهر برپا شد

سید حسین حسینی محمدی با اشاره به نقش بسیار مهم این جشنواره در معرفی قابلیت ها و توانمندی های شرکت های بسته بندی و فرآوری اضافه نمود: فعالان حوزه فراوری، فرآوری و صادرات خرما در این نمایشگاه توانمندی خود را ارائه می نمایند.

وی از برگزاری میز ملی خرما با حضور مسئولان کشوری اطلاع داد و اعلام کرد: این برنامه نقش مهمی در آنالیز مسائل و برطرف تنگناها و مسائل پیش رو و تصمیم گیری مناسب برای رونق بخشیدن به وضعیت بازار خرما خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه گسترش صادرات محصول خرمای استان به صورت ویژه دنبال می گردد، اضافه نمود: از موفقیت های عرصه خرمای استان می توان به دریافت گواهی نامه ثبت نشان ملی جغرافیایی خرمای شهرستان دشتستان و تنگستان اشاره نمود.

وی با اشاره به اینکه این نشان ها بیانگر کیفیت مرغوب خرمای استان بوشهر است، توضیح داد: علامت GI-61 ویژه خرمای کبکاب دشتستان و تنگستان و GI-62 مربوط به خرمای زاهدی طلایی دشتستان است.

این نمایشگاه از 22 تا 24 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر میزبان علاقمندان خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2879

به "نخستین جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته در بوشهر برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره و نمایشگاه خرما و صنایع وابسته در بوشهر برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید