نبض پرسپولیس خوب نمی زند، هافبک ها هماهنگ نیستند

به گزارش مهسان بلاگ، ناصر ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد دیدار سه شنبه هفته جاری پرسپولیس و السد قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سخت و سنگینی در انتظار پرسپولیس است. السد قطر مهره های خیلی خوبی در اختیار دارد و می تواند جنگ اصلی در میانه میدان را در اختیار خود بگیرد.

نبض پرسپولیس خوب نمی زند، هافبک ها هماهنگ نیستند

مربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: بدون شک مهم ترین بخش زمین در اختیار هافبک ها خواهد بود. متأسفانه هافبک های پرسپولیس هنوز هم هماهنگ نشده اند. آنها باید نبض تاکتیک های پرسپولیس را در اختیار داشته باشند اما هماهنگ نیستند. به همین خاطر هم هست که مهاجمان پرسپولیس در چند بازی گذشته به خوبی تغذیه نشده اند تا گلزنی نمایند.

وی درباره ضعف مهاجمان پرسپولیس توضیح داد: علی علیپور بازیکن تیزهوش و خوبی است. بودیمیر هم که به این تیم اضافه شده است می تواند نقش مکمل را در کنار علیپور ایفا نماید. فکر می کنم آنها بازهم تأثیرگذاری خود را خیلی زود نشان خواهند داد اما باید توسط هافبک های پرسپولیس تغذیه شوند.

ابراهیمی در خاتمه راجع به عملکرد این تیم گفت: باید به تیمی که چند بازیکن جدید در اختیار گرفته است برای تغییر سیستم بازی فرصت کافی را داد. مربیان پرسپولیس خیلی خوب از شرایط این تیم مطلع هستند و می توانند بهترین تصمیم را برای تاکتیک های پرسپولیس بگیرند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6717

به "نبض پرسپولیس خوب نمی زند، هافبک ها هماهنگ نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبض پرسپولیس خوب نمی زند، هافبک ها هماهنگ نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید