میزبانی از خانواده ناظر داوری در هتلی مجلل به جای سوغاتی!

به گزارش مهسان بلاگ، یکی از باشگاه های لیگ برتری فوتسال به جای روش های مرسوم سوغاتی دادن، روش جدیدی برای تحت تاثیر قرار دادن مسوولان برگزاری مسابقه در پیش گرفته است.

میزبانی از خانواده ناظر داوری در هتلی مجلل به جای سوغاتی!

به گزارش خبرنگاران، میزبانی از داوران و مسوولان برگزاری مسابقات در لیگ برتر فوتسال همیشه حاشیه ساز بوده و برخی تیم ها در سال های اخیر سعی داشتند با هدیه دادن گز، زعفران و باقلوا، کام داوران را شیرین نموده تا کام شان بعد از به صدا در آمدن سوت بازی شیرین باشد.

اما این بار در لیگ برتر فوتسال یکی از تیم ها دست به ابتکار جالبی زد و از ناظر داوری مسابقه دعوت کرد تا یک روز قبل از بازی به همراه خانواده اش در یکی از هتل های مجلل شهر، اقامت داشته باشد. این درحالی است که ناظر فدراسیون و داوران در هتلی دیگر مستقر شدند.

یک منبع مطلع در این زمینه به خبرنگاران گفت: باشگاهی که چنین برنامه ای برای ناظر داوری تدارک دیده بود، دوست داشت داوری مسابقه به نفع آن ها باشد اما داورها واقعا سالم بودند و هیچ سوتی به ضرر تیم مقابل زده نشد. البته آقای ناظر داوری از صندلی ویژه مدام به داوران تذکر می داد که باید فلان بازیکن از تیم مقابل اخراج گردد. درحالی که این کار کاملا غیرقانونی بود و ناظر داوری حق ندارد در جریان بازی با داوران صحبت نموده و در تصمیمات آن ها دخالت کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1180

به "میزبانی از خانواده ناظر داوری در هتلی مجلل به جای سوغاتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی از خانواده ناظر داوری در هتلی مجلل به جای سوغاتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید