لندن 1939 رونمایی می گردد + تیزر

به گزارش مهسان بلاگ، مراسم رونمایی و جشن امضاء دو کتاب ترجمه گردیده از ادبیات ایران و اوکراین سه شنبه در تهران برگزار می گردد.

لندن 1939 رونمایی می گردد + تیزر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هفته گفت وگوهای فرهنگی ایران - اوکراین، لندن 1939 نام مجموعه شعر دوزبانه فارسی - اوکراینی از علیرضا بهرامی است که با برگردان مترجم اوکراینی - ایرانی، کاترین کریکونیوک، توسط انتشارات آرادمان انتشار یافته و قرار است همزمان در ایران و اوکراین توزیع گردد.

از علیرضا بهرامی پیش تر مجموعه شعرهای تا آخر جهان برایت می نویسم، وقتی که برف می بارد، اصلا مهم که نیست، غم صدای تو یعنی... (نامزد کتاب سال)، روانه ای سرگردان در شهر (به زبان عربی در مصر)، اقیانوس آرام و یاد تو (به همراه آلبوم صوتی با صدای مهرداد اسکویی) منتشر گردیده است.

در این برنامه که از ساعت 18 روز سه شنبه 6 شهریورماه جاری در شهر کتاب فرشته برگزار می گردد، قرار است تعدادی از چهره های ادبی و سینمایی سخنرانی نمایند.

در این مراسم همچنین جشن امضاء کتاب خانواده کایداش، رمانی از ادبیات اوکراین، نوشته ایوان نچویی لوه تسکی با برگردان فارسی کاترین کریکونیوک که سال گذشته ازسوی ناشر یادگردیده به بازار کتاب ایران عرضه شد، برگزار خواهد شد.

برنامه رونمایی و جشن امضاء دو کتاب فارسی و اوکراینی، در قالب روزهای گفت وگوی فرهنگی ایران و اوکراین با همکاری سفارت اوکراین در تهران، در شهر کتاب و گالری فرشته واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از پل بزرگراه صدر، برگزار می گردد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 757

به "لندن 1939 رونمایی می گردد + تیزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن 1939 رونمایی می گردد + تیزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید