قند و فشارخون شهروندان منطقه 19 پایش می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمید بهرامی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه با اعلام این خبر گفت: طبق هماهنگی های انجام شده از سوی اداره سلامت منطقه از شنبه ساعت 8:30 تا 15 اتوبوس دیابت مقابل سرای محله شکوفه شمالی مستقر شده و مراجعان از خدماتی شامل تست رایگان قند و فشار خون، ویزیت پزشکی، اندازه گیری شاخص توده بدنی و توزیع بروشور بهره مند می شوند. همچنین طی این برنامه بیماران دیابتی سطح محلات شناسایی خواهند شد.

قند و فشارخون شهروندان منطقه 19 پایش می گردد

وی با تأکید بر این که این غربالگری به مناسبت ایام ا...دهه فجر انجام می گردد، اضافه نمود: اتوبوس دیابت تا چهارشنبه 17 بهمن در منطقه مستقر بوده و ضمن ارائه رایگان خدمات یادشده، به منظور افزایش سطح سلامت شهروندان علاوه بر پایش قند و فشار خون بروشورهای سلامت، پزشکی و بهداشتی نیز بین مراجعین توزیع خواهد شد.

بهرامی با اشاره به اینکه کانون های دیابت در همه محلات این منطقه فعال هستنداضافه نمود: حدود 300 نفر از شهروندان منطقه در این کانون ها عضو هستند که به منظور ارتقاء سطح آگاهی آنها ضمن برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره، تست رایگان قند خون و تورهای تفریحی به اماکن مختلف شهر تهران در طول سال برگزار می گردد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهردار منطقه در خاتمه با دعوت از شهروندان برای استفاده از این خدمات یاد آور شد: شهروندان به صورت ناشتا با همراه داشتن دفترچه بیمه می توانند به اتوبوس دیابت مستقر در سرای محله شکوفه شمالی واقع در ناحیه 2 مراجعه نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5048

به "قند و فشارخون شهروندان منطقه 19 پایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قند و فشارخون شهروندان منطقه 19 پایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید