قشقایی بعد از استقلال و پرسپولیس پر هوادارترین تیم ایران است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال قشقایی شیراز از جمله تیمهای حاضر در لیگ دسته اول کشور است که اولین سال حضورش در این مسابقات را تجربه می نماید. این تیم در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در حالی موفق شد میهمانش سرخپوشان پاکدشت را مغلوب کند که 10 نفره گردیده بود.

قشقایی بعد از استقلال و پرسپولیس پر هوادارترین تیم ایران است

اشکان نجف پور مالک و مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با دشواری و شرایطی سخت تیم را جمع کردیم و برای حضور در مسابقات این فصل آماده شدیم. خوشبختانه موفق شدیم مربی بزرگ و با تجربه ای مثل ابراهیم طالبی را هم استخدام کنیم و به این ترتیب شوک بزرگی به تیم وارد کردیم. شوکی که در همین گام اول جواب داد و موفق شدیم تیم خوب پاکدشت را مغلوب کنیم.

وی اضافه نمود: سرخپوشان پاکدشت تیم خوبی است که از نظر مالی در شرایط بسیار مطلوب تری نسبت به تیم ما واقع شده است. اما تیم قشقایی توانست با یک بازی حساب گردیده از این دیدار حساس سربلند و با سه امتیاز کامل خارج گردد.

مالک باشگاه قشقایی در ادامه بیان داشت: به تازگی با یک حامی مالی به توافق رسیدیم و شرایط مالی باشگاه بهتر خواهد شد.

نجف پور در ادامه بیان داشت: شاید تیم قشقایی مثل خیلی تیم های دیگر قراردادهای نجومی نبسته باشد، اما ما به همه تعهدات مان پایبند هستیم.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت کثیر هواداران این باشگاه بیان داشت: ما پر هوادارترین تیم لیگ یک هستیم و در ایران بعد از استقلال و پرسپولیس پر هوادارترین تیم ایران هستیم. ادامه مسابقات لیگ این ادعای ما را ثابت می نماید. برای صعود به لیگ برتر می جنگیم و ان شاءالله با حمایت هواداران پر تعدادمان تنور رقابت برای صعود به لیگ برتر را داغ خواهیم کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 709

به "قشقایی بعد از استقلال و پرسپولیس پر هوادارترین تیم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قشقایی بعد از استقلال و پرسپولیس پر هوادارترین تیم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید