خانواده ام هم اطلاعی از زمان مسابقات ندارد!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته سوم لیگ برتر والیبال با برتری 3 بر صفر پیکان مقابل فولاد سیرجان همراه بود تا پیکان با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

خانواده ام هم اطلاعی از زمان مسابقات ندارد!

رضا عابدینی بازیکن پیکان در مصاحبه با خبرنگاران، پس از پیروزی مقابل تیم فولاد سیرجان در رقابت های هفته سوم لیگ برتر والیبال گفت: بازی خوبی بود. روی فولاد حساب ویژه ای باز نموده بودیم چرا که از بازیکنان با تجربه و چند تن از ملی پوش های سابق بهره می برد. خدا را شکر با بررسی خوبی که انجام دادیم دست پر آمدیم و موفق شدیم نتیجه هم بگیریم.

بازیکن تیم والیبال پیکان درباره رقابت های لیگ برتر تا سرانجام هفته سوم گفت: لیگ برتر در فصل جاری تعدادی از بازیکنان را از دست داده است. حدود 9 تیم در رقابت ها حضور دارند که در یک سطح قرار دارند و این باعث می گردد رقابت سنگین و نزدیکی با هم داشته باشند. چیزی از الان معین نیست و تیم برنده از قبل قابل پیش بینی نیست. به غیر از 3-4 تیم که ضعیف بسته شده اند سایر تیم ها در سطح خوبی قرار دارند.

عابدینی درباره سکوهای خالی در خانه والیبال تهران نیز گفت: تبلیغات می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. گاهی اوقات حتی خانواده من نیز از زمان مسابقات خبر و اطلاعی ندارند. پخش زنده هم نداریم. قبلا شبکه شما و ورزش چند مسابقه را همزمان پوشش می داد اما حالا این پخش زنده معطوف شده است بر روی چند تیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2484

به "خانواده ام هم اطلاعی از زمان مسابقات ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده ام هم اطلاعی از زمان مسابقات ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید