حضور دومین کشتی گیر روس در تیم بحرین، اردوی مشترک کشتی گیران 2 کره

به گزارش مهسان بلاگ، حضور گدویف در وزن 86 کیلوگرم در رقابت های المپیک توکیو، ابراز امیدواری سرمربی تیم کره جنوبی برای برگزاری تمرینات مشترک با کره شمالی و تمرینات دو هفته ای آکگول و اسنایدر در آمریکا چند خبر از کشتی دنیاست.

حضور دومین کشتی گیر روس در تیم بحرین، اردوی مشترک کشتی گیران 2 کره

به گزارش خبرنگاران، انور گدویف روس که در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم المپیک 2016 برزیل مقابل حسن یزدانی در یک مبارزه به یاد ماندنی باخت، سال جاری در رقابت های جهانی غایب خواهد بود و قصد دارد از مسابقات جام یاریگین روسیه به میادین باز شود. گدویف اعلام نموده هنوز تصمیم نگرفته است که می خواهد در وزن 79 یا 86 کیلوگرم به میدان برود اما وی گفته در المپیک توکیو می خواهد در وزن 86 کیلوگرم حضور داشته باشد.

گدویف که به اردوی روس ها برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان در منطقه البروس دعوت گردیده بود همچنین گفته که زوربیک سیداکوف و حاجی ماگمداف از نفرات شاخص روس و شانس کسب مدال طلا در رقابت های جهانی در اوزان 74 و 79 کیلوگرم هستند.

سوسلان رامونوف قهرمان المپیک 2016 برزیل و دارنده مدال طلا و برنز جهان که مدتی از وزن 65 کیلوگرم به وزن 70 کیلوگرم رفته بود و در چند مسابقه بین المللی نیز شرکت نموده بود، تصمیم گرفت تا بار دیگر به وزن سابق خود بازشود. رامونوف، الیاس بک بولاتوف را مهمترین رقیب داخلی خود در این وزن دانسته است.

خبر دیگر از کشتی روسیه این که بحرینی ها پس از جذب آدام باتیروف قهرمان اروپا به تازگی علی حاجی محمد در وزن 65 کیلوگرم را جذب نموده اند که این کشتی گیر قصد دارد در رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان به میدان برود.حضور تیم روسیه در جام یادگار امام (ره) و نایب قهرمانی تیم این کشور خبر دیگری بود که سایت های روس به آن پرداخته بودند.

مرحله دوم اردوی 15 روزه آزادکاران روس در ارتفاعات البروس با حضور نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور و برگزاری دو مرحله اردوی دیگر تا مسابقات جهانی در منطقه سوچی و شرکت در تورنمنت های مدوید و زیلکوفسکی در کشورهای بلاروس و لهستان برای شناخت ترکیب این تیم در رقابت های جهانی بوداپست مجارستان از دیگر اخبار کشتی روسیه است.

خبر دیگر از کشتی جهان این که از مجموع هفت کشتی گیر داغستانی حاضر در رقابت های کشتی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تنها ماگومد ابراگیم اف در وزن 97 کیلوگرم که مقابل عریرضا کریمی باخت، صاحب مدال برنز شد.همچنین سرمربی تیم کشتی آزاد کره جنوبی ابراز امیدواری نموده است تمرینات مشترک کشتی گیران کره جنوبی و کره شمالی برای یاری به صلح همچون بازی های آسیایی جاکارتا با هم در سئول یا پیونگ یانگ ادامه یابد. جانگ سانگ امیدوار است که در آینده کره متحد در مسابقات شرکت نمایند.

و خبر آخر اینکه طاها آکگول کشتی گیر سنگین وزن ترک و قهرمان المپیک و جهان با دعوت کایل اسنایدر آمریکایی قهرمان المپیک و جهان در وزن 97 کیلوگرم، اردوی دو هفته ای را در دانشگاه ایالتی اوهایو آمریکا برگزار کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1016

به "حضور دومین کشتی گیر روس در تیم بحرین، اردوی مشترک کشتی گیران 2 کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دومین کشتی گیر روس در تیم بحرین، اردوی مشترک کشتی گیران 2 کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید