صندلی چهارم تفنگ بادی جوانان دنیا به صادقیان رسید

به گزارش مهسان بلاگ، در فینال تفنگ بادی جوانان رقابتهای قهرمانی دنیا در کره جنوبی ، آرمینا صادقیان با قرار دریافت در صندلی چهارم دنیا به کار خود انتها داد.

صندلی چهارم تفنگ بادی جوانان دنیا به صادقیان رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، آرمینا صادقیان ملی پوش کشورمان در رشته تفنگ بادی جوانان با پشت سرگذاشتن مرحله مقدماتی به عنوان نفر چهارم با 627.1 امتیاز راهی فینال شد که در سرانجام با قرار دریافت در همین صندلی به کار خود سرانجام داد. در این رشته نماینده کشور، چین به مقام نخست دست یافت و نمایندگان کشور هند مقام های دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند. این رقابتها در رشته میکس تراپ و تفنگ سه وضعیت بانوان در حال پیگیری است. کاروان تیراندازی ایران تاکنون صاحب یک مدال نقره میکس تفنگ، یک مدال نقره تیمی تفنگ 10 متر در رده سنی جوانان و یک مدال نقره انفرادی تفنگ بادی آقایان رده سنی جوانان گردیده است. پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا و رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور دنیا در شهر چانگون کره جنوبی از 10 شهریورماه شروع گردیده و تا 24 این ماه ادامه دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1126

به "صندلی چهارم تفنگ بادی جوانان دنیا به صادقیان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی چهارم تفنگ بادی جوانان دنیا به صادقیان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید