تصویر پنل نمایشگر گلکسی A8s لو رفت

به گزارش مهسان بلاگ، آینده تکنولوژی های نمایشگر ساخته شده توسط سامسونگ هم از طرفی بسیار هیجان انگیز است و هم کمی گیج کننده. بعد از آن که شرکت سامسونگ بالاخره نمایشگر تاشو خود را با نام Inifinity Flex معرفی کرد، در کنار این تکنولوژی، چند طراحی دیگر برای نمایشگر های موبایلی هم معرفی گردید. Infinity-U، Infinity-V، Infinity-O و New Infinity، نام هر یک از این نمایشگر ها هستند که احتمالا شاهد به کار رفتن تمامی آن ها در گوشی های آینده سامسونگ خواهیم بود. تفاوت اصلی بین این نمایشگر ها، در بریدگی نمایشگر خلاصه می گردد. مدل های U و V دارای بریدگی به شکل حرف های U و V خواهند بود. مدل O به جای بریدگی، یک سوراخ در نمایشگر خواهد داشت که برای دوربین سلفی به کار می رود و مدل New Infinity نیز کاملا بدون بریدگی خواهد بود. حال اگر از پیچیدگی ماجرا برایتان کاسته شد، بگذارید بگوییم که گلکسی A8s اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که به نمایشگر Infinity-O مجهز است. این یعنی گلکسی A8s همچنین اولین گوشی جهان خواهد بود که سوراخی در نمایشگر خواهد داشت.

تصویر پنل نمایشگر گلکسی A8s لو رفت

تصویر بالا از یک منبع قابل اعتماد منتشر شده و به نوعی می توانیم صد درصد تایید کنیم که پنل نمایشگر گلکسی A8s به شکل عکس بالا خواهد بود. اما این تصویر چرا برای ما اهمیت دارد؟ پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس10، در سه مدل و با نمایشگر های این چنینی عرضه خواهد شد. باید صبر کنیم تا گلکسی A8s معرفی گردد و ببینیم این نمایشگر در عمل چگونه خواهد بود.

از نظر مشخصات سخت افزاری، گفته شده که گوشی گلکسی A8s با پردازنده اسنپدراگن 660 به بازار عرضه می گردد. البته ممکن است سامسونگ لحظه آخر نظر خود را تغییر دهد و از پردازنده های قدرتمندتر اسنپدراگن 670 و یا 675 استفاده کند. در کنار این پردازنده نیز 6 گیگابایت حافظه رم همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. بخش پشتی این گوشی نیز میزبان سه دوربین خواهد بود که گفته شده شبیه به سه دوربین گلکسی A7 جدید است. این یعنی یک دوربین معمولی، یک دوربین با لنز زوم و یک دوربین هم برای سنجش عمق میدان وجود خواهد داشت. در مجموع، به نظر می رسد هیجان انگیز ترین قسمت این گوشی، نمایشگر آن است. شما درباره گلکسی A8s و نمایشگرهای Infinity-O چه فکر می کنید؟ آیا این راه حل را از قرار دادن یک بریدگی در نمایشگر، بهتر می دانید؟

منبع: GSMArena

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3117

به "تصویر پنل نمایشگر گلکسی A8s لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر پنل نمایشگر گلکسی A8s لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید