برانکو: می خواهیم بردهای مان را ادامه و اراده و شوق مان را نشان دهیم

به گزارش مهسان بلاگ، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی هیجان زده هستم و می خواهیم بردهای مان را ادامه و اراده و شوق مان را نشان دهیم.

برانکو: می خواهیم بردهای مان را ادامه و اراده و شوق مان را نشان دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: تعیین است همه به چیزهای خوب عادت کردیم و به همین خاطر تعداد خبرنگاران امروز زیاد نیست، اما من خیلی هیجان زده هستم به خاطر اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا.

وی مطرح کرد: برای همه ما افتخار است که در لیگ قهرمانان شرکت می کنیم. همواره گفته ام که این مسابقات بزرگترین و مهم ترین اتفاق فوتبالی در سطح آسیا است. دل مان می خواهد برای طرفداران مان بازی های بزرگ و زیبا انجام دهیم تا آنها لذت ببرند. همه در گروه ما تیم پاختاکور را یک تیم از قبل حذف شده معرفی می نمایند اما می خواهم گوشزد کنم که من به دبی رفتم و بازی این تیم مقابل النصر را از نزدیک دیدم.

برانکو اضافه نمود: پاختاکور تیمی است که هشت ملی پوش دارد و با سه بازیکنی که از تیم نسف قارشی گرفته خود را تقویت نموده است. یک مربی گرجستانی آورده که تجربیات بسیار غنی بین المللی از زمان بازیگری و زمان مربیگری در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ ترکیه دارد. همچنین یک مکتب خوب ترکیبی از فوتبال هلند و روسیه را تشکیل داده است. پاختاکور تیمی است که خوب سازماندهی شده و شک ندارم فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. از این موضوع آگاهیم و خود را به خوبی برای این مسابقه آماده می کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما تنها تیم آسیایی هستیم که دو سال پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا نموده و به بازی نهایی هم رسیده ایم. الان هم آمادگی این را داریم تا بار برنده بودن در این بازی و بازی های آینده را به دوش بکشیم. به تیم خودم اعتماد دارم و دلم می خواهد روند بردهای مان را ادامه و اراده و شوق مان را نشان دهیم. در خصوص تیم مان هم همانطور که اطلاع دارید مشکلاتی داریم. سه بازیکن مان، ماهینی، انصاری و ربیع خواه مدت زیادی است که خارج از ترکیب هستند.

برانکو ادامه داد: شایان مصلح هم بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان به مصدومان ما اضافه شده اما چیزی که باعث خوشحالی من است نمایش خوب مان مقابل صنعت نفت آبادان است که این خوش بینی را در خصوص بازی فردا به من می دهد. خبر خوش این است که کامیابی نیا به تیم برگشته و سهم همیشگی خود را از بازی فردا خواهد داشت.

برانکو در خصوص شیوه بازی تیم های ازبکستانی که بیشتر بازی فیزیکی را انجام می دهند توضیح داد: بله این تیم ها نسبت به تیم های عربی به لحاظ فیزیکی قوی تر و از نظر تکنیکی هم خیلی خوب هستند. این تیم مقابل النصر هم از نظر آماری بسیار بالاتر بود اما به هر حال ما باید با همه حریفان بازی کنیم. می دانیم این بخش خوب کیفیت این تیم است اما ما هم کیفیت، دانش و قدرت داریم. از طرفی مقابل طرفداران مان بازی می کنیم و امیدوارم فردا حضور پر رنگی داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که تقویم فشرده مسابقات لیگ برتر تا چه اندازه می تواند روی عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تأثیرگذار باشد گفت: قطعا این یک مشکل است. خوشبختانه ما توانستیم کادر بازیکنان را تکمیل کنیم و تعداد کافی بازیکن برای بازی های پیش رو داریم. چندبار تکرار کردم، ما پنج روز قبل از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان مقابل کاشیما، در تهران مقابل سایپا بازی کردیم که خیلی سخت بود. طبیعی بود آن بازی به تعویق بیفتد چون ما فقط 10 ساعت در پرواز بودیم. ضمن اینکه بچه ها به لحاظ اختلاف ساعت هم باید با کشور ژاپن تطبیق پیدا می کردند، اما ما نمی خواستیم برنامه مسابقات داخلی را به هم بزنیم. همانطور که می دانید مجبور شدیم با پیکان بدون ملی پوشان مان بازی کنیم. مقابل سپیدرود هم در جام حذفی خودم پذیرفتم بدون ملی پوشان بازی کنم و تا جایی که می توانیم به برنامه لیگ احترام بگذاریم. الان هم می دانیم سه روز بعد از این بازی باید با نساجی بازی کنیم، اما بازیکنانم برای همه چیز آمادگی دارند و همواره هم تکرار نموده ام در تمام مسابقات اهداف ما حداکثری است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه پرسپولیس فصل گذشته طلسم صعود نمایندگان ایران به فینال لیگ قهرمانان را شکست و سال جاری از این تیم توقع قهرمانی در این مسابقات می رود، آیا در داخل تیم پرسپولیس هم همین تفکر وجود دارد؟ گفت: بله ما می دانیم انتظارات روز به روز بیشتر می گردد و من نمی توانم این را تغییر بدهم. تنها تیمی هستیم که در دو سال اخیر به نیمه نهایی و یک سال هم به فینال رسیده ایم. در حالی که سال قبل الهلال به عنوان فینالیست در لیگ قهرمانان پیروز نبود. سال جاری هم که خریدهای گرانقیمتی داشتند. ما گروه سختی داریم. پاختاکور یک تیم بسیار جدی است، اما همانطور که گفتم آماده بازی تحت فشار هستیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6403

به "برانکو: می خواهیم بردهای مان را ادامه و اراده و شوق مان را نشان دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: می خواهیم بردهای مان را ادامه و اراده و شوق مان را نشان دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید