اصفهان، داود مهابادی: مقابل سپاهان آغاز بدی داشتیم و مدافعان مان آشفته بودند، با گل های زودهنگام سپاهان شیرازه ما از هم پاشید

به گزارش مهسان بلاگ، داوود مهابادی به این نکته اذعان کرد که تیمش آغاز بدی در دیدار مقابل سپاهان اصفهان داشته است.

اصفهان، داود مهابادی: مقابل سپاهان آغاز بدی داشتیم و مدافعان مان آشفته بودند، با گل های زودهنگام سپاهان شیرازه ما از هم پاشید

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، داود مهابادی پس از شکست تیم شهرداری ماهشهر مقابل سپاهان اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و حذف از این مسابقات گفت: بابت این بازی و برد تیم سپاهان به مردم خوب اصفهان و تیم سپاهان تبریک می گویم. آغاز خیلی بدی داشتیم و بازیکنان اصلاً شرایط خوبی نداشتند. همین باعث شد در پنج دقیقه اول، دو گل دریافت کنیم. بازیکنان ما به خصوص مدافعان ما، در انجام وظایف شان خیلی بد عمل کردند و دفاع ما آشفته بود.

وی ادامه داد: به جز خلاقیت مهرداد محمدی در صحنه گل اول، اشتباهات مدافعان ما محرز بود. تا دقیقه 30 سپاهان از ما بهتر بود، اما پس از آن و با تعویض هایی که انجام دادیم، بازی متعادلی را شاهد بودیم. در دقایقی از نیمه دوم هم بهتر از حریف بازی کردیم. با این حال سپاهان شایسته پیروزی بود. بازیکنان ما پس از دریافت سه گل، خودشان را پیدا کردند و این یک تجربه مناسب برای تیم ما بود. امیدوارم در لیگ دسته اول، شرایط خوبی پیدا کنیم.

پیروزی سپاهان در این مسابقه قابل پیش بینی بود، سرمربی تیم شهرداری ماهشهر با بیان این جمله گفت: فکر می کنم سپاهان آماده ترین تیم ایران باشد. در نیمه دوم دقایقی ما بهتر بازی کردیم، اما در کل سپاهان شایسته پیروزی بود. تیم من بعد از سه گل سپاهان، خودش را پیدا کرد. این بازی برای لیگ یک تجربه مناسبی بود و امیدوارم شرایط خوبی پیدا کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی گفت: از تماشاگران اصفهانی هم تشکر می کنم که تنها تیم خود را تشویق کردند. این فرهنگ بالای مردم اصفهان را نشان می دهد.

مهابادی درخصوص قضاوت تیم داوری در این بازی توضیح داد: داوری بسیار خوب بود و از داوران تشکر می کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد ضعیف سپاهان در نیمه دوم به این خاطر بود که این تیم دیگر میلی به زدن گل های بیشتر نداشت، توضیح داد: با شناختی که از قلعه نویی دارم، اگر تیمش با چهار پنج گل هم از حریف پیش بیفتد، باز هم شُل نمی نماید. فکر می کنم تعویض های ما در این امر مؤثر بود، به خصوص بازیکنان جوان ما که وارد زمین شدند.

سرمربی شهرداری ماهشهر درباره عملکرد نه چندان مطلوب برخی بازیکنان این تیم که تعویض شدند، گفت: آنها بازیکنان خوبی در تمرین بودند، اما در این مسابقه عملکرد خوبی نداشتند. این می تواند ناشی از موضوعات روانی و استرس بازی باشد. این بازیکنان شرایط خوبی نداشتند و به همین خاطر آنها را تعویض کردیم. حمید عبادی که در نیمه اول به زمین آمد، در تیم جوانان ما بازی می نماید و عملکرد خوبی در این مسابقه داشت.

مهابادی با بیان اینکه این شکست ناشی از مسائل روحی نیز بوده است، گفت: وقتی یک تیم دو گل تا دقیقه 5 دریافت می نماید، برای تیم مشکل روحی ایجاد می گردد. برنامه ما این بود که 15 دقیقه اول بازی را کنترل کنیم تا فشار سپاهان را کاهش دهیم، اما با گل هایی که دریافت کردیم، شیرازه تیم ما از هم پاشید. پس از آن تغییر سیستم دادیم و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1420

به "اصفهان، داود مهابادی: مقابل سپاهان آغاز بدی داشتیم و مدافعان مان آشفته بودند، با گل های زودهنگام سپاهان شیرازه ما از هم پاشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، داود مهابادی: مقابل سپاهان آغاز بدی داشتیم و مدافعان مان آشفته بودند، با گل های زودهنگام سپاهان شیرازه ما از هم پاشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید