ارسال 80 طرح به رویداد استارت آپ گردشگری در مازندران

به گزارش مهسان بلاگ، سیف الله فرزانه در حاشیه جلسه مشاوره اولین رویداد استارت آپ گردشگری در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به ارسال بیش از 80 طرح به اولین رویداد استارت آپ گردشگری مازندران، استقبال از این رویداد را بی نظیر دانست.

ارسال 80 طرح به رویداد استارت آپ گردشگری در مازندران

وی گفت: تاکنون بیش از 80 طرح و ایده در حوزه های حمل و نقل، انرژی، فن آوری اطلاعات، بومگردی، معرفی جاذبه های گردشگری، محصولات صنایع دستی و گردشگری، سلامت، کشاورزی و مزرعه و واحدهای اقامتی به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

به گفته وی، تعداد 34 ایده و طرح از سراسر استان در 11 پنل مختلف با حضور 12 نفر از اساتید دانشگاه ها و مراکز فناوری، کارشناسان اداره کل، و فعالان حوزه گردشگری آنالیز شد.

به گزارش مهر، به منظور شناسایی طرح ها و ایده های خلاق و حمایت از فرصت های کارآفرینی در حوزه گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در نظر دارد با همکاری و مشارکت دانشگاه ها، مراکز پژوهشی، شرکت های دانش بنیان و سایر مبادی ذیربط، نسبت به اجرای استارت آپ گردشگری در سطح استان اقدام گردیده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1077

به "ارسال 80 طرح به رویداد استارت آپ گردشگری در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 80 طرح به رویداد استارت آپ گردشگری در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید