آلگری: هنوز چیزی نبرده ایم و مهم حفظ حاشیه امنیت با ناپولی است، ممکن است به رونالدو استراحت بدهم

به گزارش مهسان بلاگ، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس از احتمال استراحت دادن به فوق ستاره پرتغالی اش در بازی با آتالانتا سخن گفت.

آلگری: هنوز چیزی نبرده ایم و مهم حفظ حاشیه امنیت با ناپولی است، ممکن است به رونالدو استراحت بدهم

به گزارش خبرنگاران ، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در حساس ترین بازی هفته هفدهم سری A ایتالیا در دیداری خانگی به لطف گل دقیقه 35 ماریو مانژوکیچ با نتیجه یک بر صفر از سد رم گذشتند و صدرنشینی خود در این رقابت ها را استحکام بخشیدند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی DAZN گفت: ما قهرمان نیم فصل هستیم، اما هنوز چیزی نبرده ایم.

وی اضافه نمود: ما در حال اجرا کارهای خوبی هستیم، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هستیم، اما مهم حفظ حاشیه امنیتی خوب با ناپولی رده دوم جدول است. بازی خوبی بود، ما حتی در زمانی که تحت فشار بودیم بازی خوبی را مقابل رم به نمایش گذاشتیم. روبین اولسن - دروازه بان سوئدی رم - هم چندین مهار توپ خوب داشت، اما به هر حال ما عالی بازی کردیم.

سرمربی راه راه پوشان تورین در ادامه گفت: ما مشکلاتی برای رم به وجود آوردیم و فشار مستقیمی به آنها وارد کردیم که به لحاظ روانی تیمی شکننده است. ما باید به نتیجه ای بهتر از یک بر صفر می رسیدیم چون رمی ها واقعاً به دردسر افتاده بودند. رم در نیمه دوم مالکیت بیشتری از توپ را در اختیار داشت، اما واقعاً اجازه خلق موقعیت به آنها ندادیم. به نظرم ما شایسته این برد بودیم.

آلگری 51 ساله همچنین در تمجید از زننده تنها گل بازی اعلام نمود: مانژوکیچ بازیکن مهمی است چون ترکیبی از قدرت و تکنیک را در خود دارد. او بازیکنی فوق العاده است.

وی در انتها درباره فوق ستاره پرتغالی تیمش نیز گفت: کریستیانو رونالدو چندین موقعیت خوب در این بازی داشت اما عملکرد دروازه بان رم عالی بود. ممکن است در بازی بعدی به کریس استراحت بدهم.

یوونتوس در بازی بعدی خود چهارشنبه شب در خانه آتالانتا به میدان می رود و رونالدو ممکن است کلاً استراحت کند و یا حداقل از ابتدا در ترکیب یووه به میدان نرود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3917

به "آلگری: هنوز چیزی نبرده ایم و مهم حفظ حاشیه امنیت با ناپولی است، ممکن است به رونالدو استراحت بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: هنوز چیزی نبرده ایم و مهم حفظ حاشیه امنیت با ناپولی است، ممکن است به رونالدو استراحت بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید