2 میلیون واحد مسکونی در کشور نوسازی شده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل نجار عصر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بحران استان کرمان با گرامیداشت یاد جانباختگان زمین لرزه بم گفت: حدود دو میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور نوسازی شده است.

2 میلیون واحد مسکونی در کشور نوسازی شده است

وی با اشاره به نوسازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی از محل تامین اعتبارت سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری طی چهار ساعت حدود 750 هزار هکتار باغ در کشور در اثرسرما زدگی سوخت و طبق برآورد اولیه حدود 12 هزار میلیارد خسارت ایجاد کرد.

نجار با اشاره به ارائه چندین پیشنهاد به دولت برای به برطرف مشکل در خصوص مصوبه استمهال وام های کشاورزی گفت: آنهایی که برای خشکسالی یا سرمازدگی وام دریافت نکرده اند، می توانند برای هر هکتار پنج میلیون تومان تسهیلات و دو میلیون تومان یاری بلاعوض دریافت نمایند.

اختصاص 20 میلیارد تومان برای ساماندهی سیلاب های استان کرمان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: برای آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب آشامیدنی هزار و 20 میلیارد تومان از محل ماده 10 و 12 در اختیار وزارت نیرو قرار داده شده است. 40 میلیارد تومان هم برای آبرسانی سیار به بخش عشایری در نظر گرفته شده است.

نجار گفت: برای استان کرمان 11 میلیارد و 720 میلیون تومان برای آبرسانی روستایی در نظر گرفته شده است که حدود 103 میلیارد تومان از هزار و 20 میلیارد برای استان در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص چهار میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای آبخیزداری و آبخوان داری اطلاع داد و توضیح داد: بر اساس مصوبه دولت بحث ریزگردها برعهده سازمان محیط زیست است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 20 میلیارد تومان برای ساماندهی سیلاب های استان کرمان اختصاص می یابد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3984

به "2 میلیون واحد مسکونی در کشور نوسازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 میلیون واحد مسکونی در کشور نوسازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید