10 دریاچه در هیمالیا

به گزارش مهسان بلاگ، بلندترین و بزرگ‌ترین گستره کوهستانی در جهان به قله‌های بلند آن معروف است . با این حال ، دریاچه‌های متعددی که در پشت صحنه سنگی ناهموار قرار گرفته‌اند ، یک oases فوق‌العاده ایجاد می‌کنند . بسیاری از دریاچه‌ها مقدس هستند و قرن‌ها زائر را جذب کرده‌اند . ده صفحه از هفته را بررسی کنید .

10 دریاچه در هیمالیا

10. Suraj تال ، هند
دریاچه خداوند یک استخر مقدس دیگر است که در دره Lahaul و دره Spiti یافت می‌شود . این مسیر از Manali تا Leh است که امکان دسترسی به بازدیدکنندگان را فراهم می‌کند . همچنین موتورسواران و کوهنوردان را جذب می‌کند که مشتاق کشف منطقه از نزدیک هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در اینجا برگزار می‌شوند و به توریست‌ها اجازه می‌دهند تا در سفر خود از این مکان بازدید کنند .
9. Tso کار ، هند
در دره فلات Rupshu ، دریاچه نمک با قله‌های هیمالیایی خیره‌کننده احاطه شده‌است . مردمی که در میان بازدیدکنندگان وجود دارند ، تماشاگران پرندگان و پرندگان را به خود جلب می‌کنند ، زیرا این محیط برای چند گونه نادر مانند، گرگ‌های نادر و غزال در خانه است .
چرا به آنجا بروی ؟
یک اردوگاه چادری در سواحل دریاچه فضایی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند که می‌توانند استراحت کنند و در محل اقامت داشته باشند .
8. دریاچه Tsomgo ( Changu ) ، هند
این دریاچه هر فصل رنگ‌ها را تغییر می‌دهد . در حالی که در زمستان ، این رنگ در مواقع دیگر ، از زمرد به آبی تغییر می‌کند . راهبان بودایی ، آینده را از آب خود جدا می‌کنند . در بهار و تابستان ، محیط شاداب ، انواع گل‌های شکفته را به خود می‌بالد و در نتیجه یک صحنه واقعا ً زیبا ایجاد می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
دریاچه یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های در کشور سیکیم است . به خاطر داشته باشید که بازدیدکنندگان می‌توانند مجوز مخصوص به دست آوردن دسترسی داشته باشند .
7. Pangong Tso ، هند ، تبت
تالاب مجلل از هند تا تبت در ارتفاعات 4، 350 متر ( 14، 270 فوت ) گسترش می‌یابد . دریاچه 134 کیلومتر ( 83 مایل ) طول دارد . کوه‌ها چشم‌انداز را تعریف می‌کنند و توریست‌ها را جذب می‌کنند و همچنین فیلم سازان که مجموعه شگفت انگیزی را تحسین می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
از طریق هند و تبت به زیارت بروید و در مسیر خود از این دریاچه بازدید کنید .
6. Gosaikunda ، نپال
این دریاچه کوهستانی از ماه اکتبر تا ژوئن به مدت شش ماه یخ زده‌است . پس از ذوب شدن، رودخانه Trishuli را شکل می‌دهد . هندوها معتقدند که شیوا و Gauri در اینجا به دنیا آمده‌اند ، در نتیجه یک وضعیت مقدس برای این مکان فراهم می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این دریاچه در مسیر پیاده‌روی Dhunche - Helambu قرار دارد ، بنابراین بسیاری از بازدیدکنندگان به دریاچه می‌آیند تا دریاچه را تحسین کنند .
5. Namtso ، تبت ، چین
یک دریاچه در کوهه‌ای هیمالیا یک مکان مقدس مهم است . قرن‌ها در طول زمستان ، زمانی که دریاچه یخ می‌زند ، زائران به جزایر یافت‌شده در این دریاچه قدم زده‌اند . با این حال ، دولت چین این عمل را ممنوع کرده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
تبت یک مکان واقعا ً ویژه و مقدس است . این کشور و محیط اطرافش حداقل یک‌بار در طول زندگی از این کشور دیدن می‌کنند .
4. دریاچه Gurudongmar ، هند
این دریاچه که در ارتفاع متری ( 17، 800 فوت ) واقع‌شده ، یکی از بلندترین بخش‌های جهان است ! پس از اینکه چند نفر از gurus که به زیارت حج رفتند ، این دریاچه یک مقصد مذهبی مهم باقی ماند .
چرا به آنجا بروی ؟
این دریاچه بخشی از بسته تور است که بازدیدکنندگان را برای کشف ایالت و شگفتی‌های طبیعی آن در سفر هدایت می‌کند .
3. چاندرا تال ، هند
هم چنین به عنوان دریاچه ماه شناخته می‌شود ، شگفتی طبیعی زیبایی در دره Spiti یافت می‌شود که در سرتاسر هند و همسایگان تبت در حال حرکت است . کوه یخی در کوه‌ها و حتی در ارتفاع 4 متری ( 14 100 فوت ) قرار دارد که اغلب توسط راهپیمایان و کمپ کمپ دیدن می‌شود . گفته می‌شود که بازرگانان از تبت این دریاچه را کشف کرده‌اند - آن‌ها قبل از ادامه سفر یک کمپ را در اینجا و استراحت ترتیب خواهند داد .
چرا به آنجا بروی ؟
این دره یک مقصد گردشگری محبوب است - این مکان مناظر حیرت‌انگیز و مسیرهای پیاده‌روی را ارائه می‌دهد . در این میان ، دریاچه یک ویژگی بسیار زیبا از Spiti است .
2. چو چو ( Dudh Pokhari ) ، نپال
دریاچه اصلی که بخشی از سیستم دریاچه‌های Gokyo است در امتداد پارک ملی Sagarmatha پراکنده شده‌است .
این یخچال به دریاچه‌ها در محیط کوهستانی پیچیده تبدیل‌شده و از سوی هندوها و بودایی‌ها اهمیت مذهبی دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
در ماه اوت ، زمانی که زائران در طی جشنواره Janai Purnima در دریاچه آب‌تنی می‌کنند ، به آنجا بروید .
1. Yamdrok Tso ، تبت
دریاچه آب شیرین یکی از دریاچه‌های مقدس است که در بین لهاسا پایتخت تبت و Gyantse شهر قرار داشت . این شهر به مدت 72 کیلومتر ( 45 مایل ) امتداد دارد و با طبیعت شگفت‌انگیز تبتی احاطه شده‌است . به خاطر قدرت معنوی آن ، دالایی‌لاما و نیز مردم محلی به زیارت Yamdrok می‌روند . اهمیت این دریاچه‌ها با بودای دوم که بودایی را به تبت آورده بود، مرتبط است . صومعه Samding - صومعه زنانه در یک شبه‌جزیره ساخته شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
دریاچه در یک محیط شگفت‌انگیز واقع شده‌است و یک عقب‌نشینی معنوی فوق‌العاده است .

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 325

به "10 دریاچه در هیمالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دریاچه در هیمالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید