گلایه تراکتوری ها از بازی روی چمن مصنوعی و بلاتکلیفی در بازی با نود

به گزارش مهسان بلاگ، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز نسبت به بازی روی چمن مصنوعی در ملاقات با نود ارومیه در جام حذفی ابراز نارضایتی کردند.

گلایه تراکتوری ها از بازی روی چمن مصنوعی و بلاتکلیفی در بازی با نود

به گزارش خبرنگاران، پس از بازدید روزهای گذشته مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه های شهر ارومیه، در نهایت ورزشگاه تازه تأسیس و 15 هزار نفری شهید باکری این شهر به عنوان میزبان ملاقات تیم های نود ارومیه و تراکتور تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انتخاب شد، اما هنوز شورای تأمین استان آذربایجان غربی با برگزاری این بازی موافقت نکرده است.

انتخاب ورزشگاه شهید باکری که دارای چمن مصنوعی است و بلاتکلیفی موجود در برگزاری این مسابقه، باعث گلایه مسئولان باشگاه تراکتور شده و اعضای کادرفنی این تیم معتقدند در صورت بازی روی چمن مصنوعی، باید از مدت ها قبل به آنها اطلاع داده می شد تا تمرینات خود را برای بازی روی این نوع چمن برنامه ریزی نمایند.

در هر صورت با وجود ابهام در برگزاری ملاقات تیم های نود ارومیه و تراکتور، قرار است شاگردان دنیزلی طبق برنامه تمرین امروز (دوشنبه) ظهر خود را برپا نمایند و سپس راهی شهر ارومیه شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27312

به "گلایه تراکتوری ها از بازی روی چمن مصنوعی و بلاتکلیفی در بازی با نود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه تراکتوری ها از بازی روی چمن مصنوعی و بلاتکلیفی در بازی با نود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید