کی روش پای کار آمد

به گزارش مهسان بلاگ، کی روش امروز حضور فعالی در تمرینات داشت و از ابتدا در میان بازیکنان بود و عملکرد آنها را با دقت زیر نظر داشت.

کی روش پای کار آمد

به گزارش خبرنگاران ،تمرین تیم ملی از ساعت 16 چهارنشبه در زمین پژوهشگاه پیگیری شد که در این تمرین غیر از اشکان دژاگه و مرتضی پورعلی گنجی بقیه ملی پوشان حضور داشتند.پورعلی گنجی به دلیل مصدومیت در ساختمان پک تمرین کرد اما غیبت دژاگه به دلیل مصدومیت نبود و به گفته مدیر رسانه ای تیم ملی این بازیکن شرایط خوبی دارد.

سعید عزت الله و روزبه چشمی که برای انجام مصاحبه 15 دقیقه زودتر در محل تمرین حاضر شده بودند قبل از حضور سایر بازیکنان با یکدیگر سعی داشتند توپ را از پشت خط عرضی زمین وارد دروازه نمایند که این رقابت آنها با کنایه و شوخی های بسیاری همراه بود.

کی روش با لباس گرمکن مشکی رنگ 5 دقیقه بعد از اتوبوس بازیکنان با ماشین شخصی به زمین تمرین آمد.بعد از حضور کی روش و سایر بازیکنان، ملی پوشان به چند گروه تقسیم و مشغول بازی آقاوسط شدند بعد از انجام بازی آقاوسط کی روش لحظات کوتاهی بازیکنان را جمع و با آنها صحبت کرد.در ادامه هم ملی پوشان به دور زمین دویدند.

کی روش امروز حضور فعالی در تمرینات داشت و از ابتدا در میان بازیکنان بود و عملکرد آنها را با دقت زیر نظر داشت.

همچنین یکی از آنالیزورهای تیم ملی بر روی پشت بام ساختمان مجاور محل تمرین ملی پوشان بود که با دوربین فیلمبرداری، تمرین را ضبط می کرد و زیر نظر داشت.

اهالی رسانه در این جلسه تمرینی فقط اجازه حضور در 15 دقیقه ابتدایی را داشتند و تا سرانجام این زمان محل تمرین را ترک کردند.

3-670

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2111

به "کی روش پای کار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش پای کار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید