کمپ گردشگری در خوی ایجاد گردد

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی کردن ساخت بارگاه شمس تبریزی خواسته اصلی مردم کشور از سازمان میراث فرهنگی است.

کمپ گردشگری در خوی ایجاد گردد

به گزارش خبرنگاران، سیدتقی کبیری در مراسم اختتامیه همایش بین المللی شمس و مولانا در محل مزار شمس تبریزی اظهار کرد: مزار شمس تبریزی با حضور عاشقانی از سراسر دنیا حلقه وصل عشاق می باشد.

وی مقبره شمس را ظرفیتی عظیم برای مردم کل کشور مطرح نمود و گفت: نام شمس وصل و عشق و دلدادگی را در اندیشه ها تجلی می نماید.

کبیری، شمس و مولانا را از مفاخر گران سنگ ایران اسلامی نام برد و گفت: هر کجا نام مولاناست آنجا نام شمس هم در زبان ها و اندیشه های ساری جاریست.

نماینده خوی عملیاتی کردن ساخت بارگاه و المان مزار شمس تبریزی را خواسته اصلی مردم کشور از سازمان میراث فرهنگی مطرح نمود و گفت : امیدوارم با همکاری و همت میراث فرهنگی کشور سال آینده همایش شمس تبریزی در مجموعه فرهنگی هنری احداث گردیده برگزار گردد.

وی احداث کمپ گردشگری را برای پذیرائی و اقامت خیل علاقمندان شمس تبریزی از سراسر دنیا را ضروری دانست و گفت: به نمایندگی ازطرف مردم از سازمان میراث فرهنگی کشور در خواست دارم این کمپ گردشگری در خوی احداث گردد.

نماینده مردم خوی احداث موزه ای در حد شان و نام تاریخ و تمدن خوی را از دیگر خواسته مردم از سازمان میراث فرهنگی اعلام نمود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 827

به "کمپ گردشگری در خوی ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ گردشگری در خوی ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید