کاخ سفید: علایم کرونای ترامپ خفیف است

به گزارش مهسان بلاگ، یک مقام در کاخ سفید اطلاع داد که علائم خفیف ابتلا به کرونا که همانند سرما خوردگی است در ترامپ پدیدار شده است.

کاخ سفید: علایم کرونای ترامپ خفیف است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام کاخ سفید خاطرنشان کرد که علائم خفیف ابتلا به کرونا در دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

سناتور لیندسی گراهام عضو جمهوریخواه سنای آمریکا نیز گفت که صبح امروز گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ داشته و حال او پس از ابتلا به ویروس کرونا خوب و خوشبینانه بوده است.

از سوی دیگر، خبر ها حاکی از آن است که تست کرونای بارون ترامپ فرزند دونالد ترامپ و ملانیا و همچنین ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور و جرد کوشنر همسر وی و دستیار ارشد دونالد ترامپ نیز منفی اعلام شده است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز روز آدینه اطلاع داد که وی نیز تست ابتلا به کرونا داده و منتظر معین شدن نتیجه آن است.

رئیس جمهور آمریکا صبح روز آدینه (به وقت تهران) از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش اطلاع داد.

ترامپ در این خصوص در صفحه توییتر خود نوشت: امشب آزمایش کووید-19 بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما فرایند قرنطینه و بهبودی را فوراً شروع می کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63232

به "کاخ سفید: علایم کرونای ترامپ خفیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: علایم کرونای ترامپ خفیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید