پیراهن شماره17 رسانه ورزش به شادمانی اهدا شد، نوشته دایی برای مهدی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، دیدار نمادین تیم های فوتبال رسانه ورزش و پیشکسوتان هما ظهر امروز پنجشنبه در زمین مجموعه ورزشی هما با حضور مدیران ارشد ایران ایر، شهرداران بعضی مناطق تهران و پیشکسوتان و بزرگان فوتبال کشور برگزار گردید.

پیراهن شماره17 رسانه ورزش به شادمانی اهدا شد، نوشته دایی برای مهدی

در این دیدار که با حمایت فروشگاه ورزشی طرفدار و به صورت نمادین برگزار گردید، ابتدا تیمی متشکل از کارکنان هما برابر رسانه ورزش نهاده شد و سپس بازیکنان گذشته فوتبال ایران از جمله شاهین بیانی، بهروز پرورشخواه، محمد نصرتی، سیروس دین محمدی، ایوب اصغرخانی و ... به میدان رفتند. قضاوت این دیدار برعهده علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران بود.

در حاشیه این دیدار از سوی تیم رسانه ورزش پیراهن شماره 17 این تیم با امضا عادل فردوسی پور و علی دایی به مهدی شادمانی خبرنگار باسابقه که با سرطان مبارزه می نماید اهدا شد.

علی دایی که در گذشته به خاطر یکی از مطالب شادمانی از وی دلخور شده بود در دیدار صمیمانه ای که با این خبرنگار داشت تاکید نمود هیچ دلخوری ندارد و همه چیز را فراموش نموده است. علی دایی روی پیراهن اهدایی به مهدی شادمانی نوشت: امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی ات را بدست بیاوری. دوستدار شما علی دایی.

صحبت علی دایی با مهدی شادمانی

همچنین از علی کاوه عکاس باسابقه و خوشنام رسانه های ورزشی نیز تجلیل شد. قرار بود استاد پرویز زاهدی نویسنده قدیمی رسانه های ورزش هم در این بازی مورد تجلیل قرار بگیرند که به دلیل مسائل جسمانی قادر به حضور نبودند و پسر وی توسط عادل فردوسی پور مورد تجلیل نهاده شد.

برای برگزاری این دیدار خانم فرزانه شرف بافی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ایران ایر، مسعود سریع القلم مدیرعامل شهروند و علیرضا بابایی مشاور مدیرعامل و مدیر مجموعه ورزشی هما، تیم رسانه ورزش را همراهی کردند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5502

به "پیراهن شماره17 رسانه ورزش به شادمانی اهدا شد، نوشته دایی برای مهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن شماره17 رسانه ورزش به شادمانی اهدا شد، نوشته دایی برای مهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید