والورده: شاید شیوه بازی خود را تغییر دادیم، نباید خود را فینالیست بدانیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی بارسا پیش از دیدار برگشت برابر لیورپول در نشست خبری گفت که تیمش ممکن است در این دیدار با سبک دیگری بازی کند.

والورده: شاید شیوه بازی خود را تغییر دادیم، نباید خود را فینالیست بدانیم

والورده: شاید شیوه بازی خود را تغییر دادیم، نباید خود را فینالیست بدانیم

بارسلونا پس از برتری 3 بر صفر برابر لیورپول در دیدار رفت، حالا شانس بالایی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان دارد. ارنستو والورده پیش از دیدار برگشت دو تیم در نشست خبری گفت که تیمش ممکن است در این دیدار با سبک دیگری بازی کند.

سرمربی بارسا درباره این دیدار گفت: ما باید بازی رفت را فراموش کنیم و در غیر اینصورت اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم. هواداران لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با شور و شوق فراوان و با تعصب، سر و صدای زیادی ایجاد خواهند کرد. این اشتباه است که بگوییم همه هدف ما تنها کنترل بازی است زیرا شما همچنین باید حمله کنید و ممکن است ما سبک خود را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: ما در ورزشگاه های بزرگی مانند اولدترافورد و سن سیرو در این فصل خوب بازی کرده ایم، بنابراین ما می توانیم با فشار ورزشگاه آنفیلد کنار بیاییم. ما نباید فکر کنیم که از همین حالا فینالیست هستیم و باید با تمام وجود بازی کنیم. نتیجه بازی رفت هیچ چیزی را تغییر نداده و ما تنها باید با ذهنیت کسب پیروزی به زمین برویم. ما بر آنچه که در طول سال انجام داده ایم متمرکز هستیم و البته به شرایط رقیب هم نگاه می کنیم اما تمرکز اصلی روی عملکرد خودمان است.

والورده همچنین درباره مصدومیت عثمان دمبله اضافه کرد: من دوست داشتم همه بازیکنان مصدوم از جمله دمبله و محمد صلاح می توانستند فردا شب بازی کنند. دمبله می توانست از فضاهایی که در خط دفاعی لیورپول ایجاد می شد استفاده کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9083

به "والورده: شاید شیوه بازی خود را تغییر دادیم، نباید خود را فینالیست بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: شاید شیوه بازی خود را تغییر دادیم، نباید خود را فینالیست بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید