هدف اصلی سرمایه گذاری در سرعین چند بعدی کردن جاذبه های گردشگری است

به گزارش مهسان بلاگ، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: خارج کردن سرعین از جاذبه های تک بعدی و چند بعدی کردن جاذبه های گردشگری هدف اصلی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این شهرستان است.

هدف اصلی سرمایه گذاری در سرعین چند بعدی کردن جاذبه های گردشگری است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی معاون سرمایه گذاری این اداره کل امروز 4 دی 97 با اعلام این خبر افزود: باید در این زمینه از تمامی ظرفیت های شهرستان سرعین برای جذب گردشگران استفاده کنیم.

او شرح داد:ارتباط شهر سرعین با سایر مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری از جمله اهدافی است که امیدواریم با برنامه ریزی منسجم به آن دست پیدا کنیم.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: یکی دیگر از اهداف ما برای جذب سرمایه گذار در این حوزه افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در این شهر است.

محمودی بیان کرد: اکثر طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری در این شهرستان در راستای خارج کردن گردشگری شهرستان سرعین از حالت تک فصلی است که در راستای سیاست های زمستان بیدار است.

او گفت: ارایه پروژه های خلاقانه و متفاوت و همچنین تعریف و برنامه ریزی المان ها و معماری خاص برای حوزه های مورد مطالعه از جمله دیگر اولویت های ما در شهرستان سرعین است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16437

به "هدف اصلی سرمایه گذاری در سرعین چند بعدی کردن جاذبه های گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی سرمایه گذاری در سرعین چند بعدی کردن جاذبه های گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید