نفرت انگیزترین رفتارهای مسافران در هواپیما

به گزارش مهسان بلاگ، بسته به این که مدت زمان یک پرواز چقدر باشد، افراد انتظار دارند تا ساعاتی بدون دغدغه را در طول سفر هوایی خود تجربه نمایند. با این حال گاهی مواقع پیش می آید که برخی مسافران با رفتارهای نادرست خود، خواسته یا ناخواسته موجب رنجش و آزار مسافران دیگر می شوند. در این مطلب به بیان فهرستی از این رفتارهای ناخوشایند از قول دیگر مسافران پرداخته ایم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

نفرت انگیزترین رفتارهای مسافران در هواپیما

مقاله مرتبط:

با این که اداره خدمات کودک همیشه حامی حقوق بچه ها به شمار می رود، اما در بیانیه جالبی اعلام نموده است: وقتی نوبت به پرواز در هواپیما می رسد، یدک کشیدن عنوان پدر و مادر بداخلاق بهتر از آن است که اجازه دهید کودک شما به جایگاه مسافران جلویی لگد بزند !

٪61 از شرکت نمایندگان در سومین نظرسنجی سالانه سایت Expedia.com در خصوص قوانین و مقررات هواپیما، بیشترین دلخوری را از بچه های داشتند که به جایگاه آن ها لگد می زدند و 59٪ هم این احساس بد را نسبت به والدین بی توجه آن ها ابراز کردند. پیغام فوری مسافران به این پدر و مادرها این است که هر چقدر دوست دارید به رفتارهای بد کودک خود اعتنا نکنید، اما به جایگاه من هم کاری نداشته باشید !

افراد بد بو، اشخاصی که با صدای بلند صحبت می نمایند، کسانی که دائم مشغول گوش دادن موزیک هستند و افرادی که در مصرف نوشیدنی زیاده روی می نمایند جزو 5 گروه اول مسافران منفور هستند. برخی دیگر از نکات جالبی که بد نیست بدانید، شامل موارد زیر می گردد :

  • دو سوم مسافران هواپیما، از نشستن کنار کسی که سعی در باز کردن سر صحبت با آن ها را دارد، گریزان بوده و احساس وحشت می نمایند. به همین علت اگر قصد برقراری تبادل نظر با مسافر غریبه و مجذوب کننده کنار دستی خود را دارید، فقط یک سوم این شانس وجود دارد که بدترین کابوس آنها تلقی نشوید.
  • جنگ جایگاه ها را دست کم نگیرید. 32٪ مسافران بر این عقیده هستند که لم دادن به جایگاه در همه پروازها باید ممنوع اعلام گردد. در حالی که 26٪ هم تنها افراد لگد زن را مستحق مجازات می دانستند! علاوه بر این که لم دهندگان جایگاه های هواپیما! جزو بدترین موجودات سیاره زمین شناخته شده اند، 12٪ این گروه بر این باور هستند که هیچ چیز نمی تواند مانع لم دادن آن ها گردد. حتی اگر مسافر جایگاه پشت سر یک خانم باردار باشد!
  • البته لازم نیست که در خصوص رفتارهای احتمالی دور از عرف یا اخلاق در داخل هواپیما نگرانی خاصی داشته باشید. تنها 10٪ پاسخ دهندگان نظرسنجی، بی ادبی یک مسافر هواپیما را ضبط نموده اند و در این میان تنها 3٪ ویدیوی ضبط شده را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

لیست رفتارهای آزاردهنده داخل هواپیما فقط لگد زدن به جایگاه، پدر و مادرهای سهل انگار و افراط نمایندگان نوشیدنی محدود نمی گردد. 17 مورد آزاردهنده دیگر به وسیله مسافران به این لیست اضافه شده است که ممکن است برخی از آن ها مد نظر شما هم باشند.

17. مسافرانی که جایگاه خود را تغییر می دهند 13٪

16. مسافرانی که اهل خوش و بش های جلف هستند 13٪

15. افرادی که بیش از حد دستشویی می فرایند 24٪

14. مسافرانی که کفش و جوراب و دیگر لباس های خود را در می آورند 26٪

13. زوج هایی که در مقابل جمع مسائلی را رعایت نمی نمایند 26٪

12. مسافرانی که دایم دکمه زیر جایگاه را فشار می دهند تا آن را جابه جا نمایند 27٪

11. مسافرانی که رژیم تغذیه آن ها غذاهای تند است 30٪

10. افرادی که کیف و وسایل خود را در اولین نقطه قابل دسترس قرار می دهند 32٪

9. مسافرانی که راحت به جایگاه لم می دهند 32٪

8. مسافرانی که برای پیاده شدن از هواپیما عجله دارند 35٪

7. مسافرانی که بار بیش از حد مجاز حمل می نمایند 38٪

6. مسافران پرحرف 43٪

5. مسافرانی که بیش از حد آب می خورند 45٪

4. مسافرانی که با صدای بلند حرف می زنند یا با صدای بلند موسیقی گوش می دهند 50٪

3. مسافرانی که بوی عطرشان چندان خوشایند نیست 50٪

2. پدر و مادرهای بی توجه 59٪

1. افرادی که به جایگاه جلویی لگد می زنند 61٪

آیا رفتار آزار دهنده ای مد نظر شما است که جای آن در این لیست خالی باشد؟

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: کجارو / thrillist.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 103415

به "نفرت انگیزترین رفتارهای مسافران در هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرت انگیزترین رفتارهای مسافران در هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید