نفرات برتر تعیین شدند، برگزاری تور تنیس بانوان در آینده ای نزدیک

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بزرگترین تور تنیس آقایان اصفهان که می توان آن را بزرگترین تور تنیس استانی در کشور نام برد بالاخره پس از 8 روز رقابت نفس گیر با معرفی نفرات برتر به کار خود سرانجام داد این مسابقات که با وقفه چند ساله در اصفهان روبرو بود این بار با استقبال بی نظیری از تنیسورها روبرو شد تا هریک بتوانند شانس خود را در بالا بردن رنکینگ استانی امتحان نمایند.

نفرات برتر تعیین شدند، برگزاری تور تنیس بانوان در آینده ای نزدیک

در این رقابت ها که با حضور نفرات برتر و سرشناس تنیس اصفهان و حتی ایران برگزار گردیده بود 80 شرکت کننده در دو جدول مقدماتی و اصلی به مصاف یکدیگر رفتند.

در سرانجام این رقابت ها که عصر روز گذشته در محل استادیوم انقلاب برگزار گردید کیارش قائمی و تعیین محمدی دو تنیسور مطرح ایران پس از پشت سر گذاشتن رقبای خود در رقابت ها در فینال به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی که بیش از یک ساعت به طول انجامید پس از پیروزی تعیین محمدی در ست اول، بازی در ست دوم با بدشانسی کیارش قائمی شروع شد که با انصراف وی از ادامه رقابت ها روبرو و در نهایت با این روند تعیین محمدی به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها معین شد و کیارش قائمی مقام نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

به همین ترتیب نیز در روز گذشته در بخش نیمه نهایی این رقابت ها عرفان گل احمد و مهرشاد قفقازی دو تنیسور دیگر این رقابت ها که هرکدام کارنامه درخشانی در تنیس ایران دارند با شکست در مقابل حریفان خود به مقام سوم مشترک این بازی ها دست پیدا کردند.

همانطور که گفته شد این بازی ها در آموزشگاه تنیس انقلاب واقع در استادیوم انقلاب برگزار گردید همچنین سرداوری این مسابقات را محمد رضا زرمهر نیز برعهده داشت.

لازم به ذکر است تور تنیس بانوان که در تقویم هیات برنامه ریزی شده است در آینده ایی نزدیک در اصفهان برگزار و محل برگزاری و زمان آن متعاقبا از سوی روابط عمومی هیات تنیس استان اصفهان اعلام می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2738

به "نفرات برتر تعیین شدند، برگزاری تور تنیس بانوان در آینده ای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر تعیین شدند، برگزاری تور تنیس بانوان در آینده ای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید