میلاد فخرالدینی: هرگز تصور نمی کردیم در رده چهاردهم جدول قرار بگیریم، هم قسم شده ایم تا در نیم فصل دوم جبران کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، میلاد فخرالدینی، مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: همه ما بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه هم قسم شده ایم تا نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم.

میلاد فخرالدینی: هرگز تصور نمی کردیم در رده چهاردهم جدول قرار بگیریم، هم قسم شده ایم تا در نیم فصل دوم جبران کنیم

میلاد فخرالدینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: ما طبق برنامه کادر فنی تمرینات منظمی را دنبال می کنیم و خوشبختانه شرایط روحی و فنی تیم خوب است. آقای منصوریان و آقای آذری هم درصدد تقویت تیم هستند تا در نیم فصل دوم با تیم قوی تری وارد مسابقات شویم. همه ما بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه هم قسم شده ایم تا نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم و در خاتمه فصل یک صندلی خوب را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از نایب قهرمانی در فصل گذشته، تصور می کرد که ذوب آهن با این وضعیت روبرو گردد، عنوان نمود: متأسفانه نتایج خوبی در نیم فصل اول نگرفتیم و این اتفاق بر خلاف پیش بینی من و خیلی های دیگر بود. ما هرگز تصور نمی کردیم که در خاتمه نیم فصل اول در رده چهاردهم جدول قرار بگیریم و خودمان هم بابت این موضوع ناراحت هستیم. راهی جز جبران نتایج برای ما باقی نمانده است و باید در نیم فصل دوم همه چیز را جبران کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خاتمه گفت: می دانیم که طرفداران از این نتایج راضی نیستند، ولی به آنها قول می دهیم که وضعیت تیم در نیم فصل دوم تغییر کند. باشگاه هم واقعاً در کوشش است تا بازیکنان و کادر فنی آرامش داشته باشند و تمام هدف ما این است که در نیم فصل دوم بهترین نتایج را بگیریم و دل طرفداران را شاد کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4354

به "میلاد فخرالدینی: هرگز تصور نمی کردیم در رده چهاردهم جدول قرار بگیریم، هم قسم شده ایم تا در نیم فصل دوم جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد فخرالدینی: هرگز تصور نمی کردیم در رده چهاردهم جدول قرار بگیریم، هم قسم شده ایم تا در نیم فصل دوم جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید