میررحیمی: انتخاب بهترین تیم ریکرو برای قهرمانی دنیا ماموریت اصلی است

به گزارش مهسان بلاگ، مربی تیم ملی ریکرو گفت: برای آماده سازی بهتر تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا از مشاورین تغذیه، روانشناسی و بدنسازی در کنار تیم استفاده خواهیم کرد.

میررحیمی: انتخاب بهترین تیم ریکرو برای قهرمانی دنیا ماموریت اصلی است

مجید میررحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، پس از برعهده دریافت راهنمایی تیم ملی ریکرو زنان و مردان اضافه کرد: برای این که بتوانیم تیم خوبی از ریکرو زنان و مردان برای مسابقات قهرمانی دنیا که سال آینده در هلند برگزار می گردد گزینش کنیم، مهرماه مسابقات انتخابی برگزار خواهیم کرد تا هر چه سریعتر اردوی تیم ملی را برپا و تیم خوبی را برای مسابقات قهرمانی دنیا که برای کسب سهمیه 2020 المپیک توکیوست، آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رقابت های انتخابی رکورد ورودی مشخص خواهد شد یا خیر؟ اضافه کرد: برای کاهش فشار روانی کمانداران و تمرکز بیشتر ورزشکاران برای شرکت در مسابقات انتخابی سعی خواهیم کرد رکورد ورودی برای کمانداران مشخص نکنیم و پس از تشکیل اردوی تیم ملی، کمانداران را در جریان اردوها از نظر رکوردی مورد ارزیابی قرار دهیم و بهترین ها را برای مسابقات قهرمانی دنیا انتخاب کنیم.

میررحیمی یکی از اصلی ترین برنامه های خود را حضور مشاورین تغذیه، بدنسازی و روانشناسی در کنار کادر فنی عنوان نمود و گفت: چون در رشته تیروکمان تمرکز حرف اول را می زند و فشارهای روانی مانع ارایه عملکرد قابل قبول از سوی کمانداران می گردد، با نظر کادر فنی و فدراسیون کوشش خواهیم کرد در کنار آماده سازی تیم از نظر قدرت بدنی و تکنیک و تاکتیک، از مشاورین تغذیه، بدنسازی و روانشناسی نیز بهره بگیریم تا با در دست داشتن تمام فاکتورها، تیم آماده و خوبی را برای مسابقات دنیای هلند آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو در پاسخ به این پرسش که حضور مربیان ایرانی چقدر در ارتقای عملکرد کمانداران تاثیر مثبت دارد، اعلام کرد: یکی از امتیازات مثبت حضور مربیان ایرانی کنار کمانداران برقراری ارتباط بیشتر با آنهاست که تصور می کنم پیش از این چنین ارتباطی وجود نداشت و کمانداران نمی توانستند ارتباط خوبی را با مربی خارجی برقرار نمایند. البته در این رشته تجهیزات حرف اول را می زند و اگر کماندار از تجهیزات خوبی برخوردار نباشند، عملکرد موفقی نخواهند داشت. امیدوارم وزارت ورزش، فدراسیون و کمیته ملی المپیک در این زمینه حمایت لازم را از ما داشته باشند.

وی در سرانجام گفت: در فرصت محدودی که تا آغاز مسابقات قهرمانی دنیا داریم، سعی داریم روی نقاط ضعف کمانداران کار کنیم تا تیم خوبی را راهی هلند کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1551

به "میررحیمی: انتخاب بهترین تیم ریکرو برای قهرمانی دنیا ماموریت اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میررحیمی: انتخاب بهترین تیم ریکرو برای قهرمانی دنیا ماموریت اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید