مهلت ثبت نام اینترنت رایگان برای خبرنگاران تمدید شد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمدید مهلت ثبت نام خبرنگاران در سامانه اینترنتی برای دریافت اینترنت رایگان خبر د اد.

مهلت ثبت نام اینترنت رایگان برای خبرنگاران تمدید شد

سیدجمال هادیان طبایی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به ثبت نام بیش از 14 هزار نفر از خبرنگاران در سامانه ثبت نام هدیه های مناسبتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش از این در این سامانه اطلاع رسانی شده بود که ثبت نام هدیه روز خبرنگار سال 98 صرفا تا ساعت 11 فعال است که این موضوع برای سهولت ثبت نام خبرنگاران به ساعت 18 تغییر یافت.

وی ا فزود: یکی از شرایط اصلی برای ثبت نام این است که سیم کارت به نام شخص خبرنگار باشد چرا که اگر سیم کارت به اسم شخص دیگری باشد از لحاظ حقوقی نیز مشکلاتی را ایجاد می نماید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید نمود: هیچ محدودیتی برای ثبت نام خبرنگاران وجود ندارد و هر خبرنگار که در سامانه ثبت نام کند، می تواند از این هدیه برخوردار باشد. همچنین، مشترکین ایرانسل که اکنون با اختلال در ثبت نام روبرو شدند، نیز نگران این موضوع نباشند چرا که حل این مشکل در دستورکار قرار گرفته است.

هادیان در سرانجام گفت: برای استفاده از اینترنت محدودیتی وجود ندارد و استفاده از اینترنت هدیه وزارت ارتباطات برای خبرنگاران به صورت نامحدود است.

گفتنی است هفته گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت رئیس جمهور از ارائه هدیه اینترنت رایگان به خبرنگاران خبر داده بود که وزارت ارتباطات هم سامانه ای برای ثبت نام این طرح راه اندازی کرد.

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14398

به "مهلت ثبت نام اینترنت رایگان برای خبرنگاران تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام اینترنت رایگان برای خبرنگاران تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید