مهدی تارتار: در جابجایی به اهداف مان نرسیدیم، اگر مهاجم کامرونی را بخواهیم، با او قرارداد ریالی امضا می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که کادر فنی این تیم در فصل جابجایی، به اهدافش نرسیده است.

مهدی تارتار: در جابجایی به اهداف مان نرسیدیم، اگر مهاجم کامرونی را بخواهیم، با او قرارداد ریالی امضا می کنیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره شرایط تیمش در اردوی کیش گفت: با توجه به آب و هوای خوب جزیره کیش، تصمیم گرفتیم اردوی خود را اینجا برگزار کنیم. از نظر هزینه، اقامت در کیش به مراتب بهتر از اردوهای خارجی است. تنها ایرادی که می گردد از اینجا گرفت، کیفیت زمین است. البته خیلی شرایط بدی ندارد، اما مسئولان این جزیره باید به حال زمین چمن فکری اساسی نمایند تا استقبال بیشتری گردد. وقتی ما در کشور خودمان چنین آب و هوایی داریم، چرا باید اردوی خارجی برگزار کنیم؟ امیدوارم سال بعد وضعیت زمین بهتر گردد.

وی درباره نقل وانتقالات تیم پارس جنوبی جم گفت: ما تا اینجا به چیزی که در نقل وانتقالات می خواستیم نرسیدیم، اما بازیکنانی که اضافه شدند، نفرات خوب و باکیفیتی هستند که می توانند به تیم در نیم فصل دوم یاری نمایند. امیدوارم دربازی های تدارکاتی به هماهنگی لازم برسیم تا در نیم فصل دوم با شرایط خوبی حضور پیدا کنیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به روحیه بالای بازیکنانش در اردوی کیش توضیح داد: ما سعی کردیم با توجه به تعطیلی لیگ برتر، تمریناتی را برای بازیکنان طراحی کنیم که شادابی را به بچه ها منتقل کند. خوشبختانه کادرفنی ما تمرینات خوبی را طراحی کردند و شما می بینید که بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند.

تارتار درباره وضعیت مونگ بت آلاسان، مهاجم کامرونی که در تمرینات پارس حضور دارد، اظهار داشت: این بازیکن را یکی از همکاران معرفی کرد. داریوش یزدی که در نیم فصل اول در لیگ برتر فعالیت می کرد، از آلاسان خیلی تعریف کرد و می خواهیم او را بیشتر ببینیم. او بازیکن ناشناخته ای است که هزینه خاصی هم برای ما ندارد. همسر این مهاجم کامرونی، ایرانی است. آلاسان الان در اردو حضور دارد تا او را بیشتر ببینیم. اگر بخواهیم این مهاجم را جذب کنیم، قراردادش ریالی امضا می گردد.

سرمربی پارس جنوبی جم توضیح داد: از همه طرفداران خوب مان بابت حمایت های آنها و زحماتی که در نیم فصل اول کشیدند، تشکر کنم. امیدوارم در نیم فصل دوم هم مانند سه سال گذشته، یار و یاور ما باشند. منتظریم شروع نیم فصل دوم لیگ برتر هستیم تا به شهر خودمان، شهر جم برویم و طرفداران را از نزدیک ببینیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4659

به "مهدی تارتار: در جابجایی به اهداف مان نرسیدیم، اگر مهاجم کامرونی را بخواهیم، با او قرارداد ریالی امضا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تارتار: در جابجایی به اهداف مان نرسیدیم، اگر مهاجم کامرونی را بخواهیم، با او قرارداد ریالی امضا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید