مقررات لازم برای اجرای پروژه های نفتی تصویب شد

به گزارش مهسان بلاگ، در سی و هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی مالی که با حضور سران سه قوه برگزار گردید، مقررات لازم برای چگونگی اجرای پروژه های نفتی به تصویب رسید.

مقررات لازم برای اجرای پروژه های نفتی تصویب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این نشست ادامه مباحث گذشته درباره سه موضوع اصلاح نظام یارانه پنهان انرژی، اصلاح و یکپارچه سازی نظام مالیاتی و تامین اجتماعی و مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت پیگیری شد و نماینده دستگاه های ذی ربط نظرات و گزارش های خود در این خصوص را ارائه کردند.

در ادامه این جلسه رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از خدمات بانک ها خصوصا برای تامین مالی بنگاه های فراوریی با هدف رونق فراوری و نیز در خصوص اقدامات جدید در زمینه برنامه اصلاح نظام بانکی به اعضای شورا ارائه کرد.

شورای هماهنگی از رئیس کل بانک مرکزی خواست ضمن تقویت نقش بانک ها در ایجاد رونق مالی بر انجام اصلاح نظام بانکی براساس تدابیر تصویب شده اقدام گردد.

سران سه قوه در این جلسه ضمن تاکید بر ادامه مقابله جدی، هوشمندانه و منصفانه با فساد، آسیب شناسی روند مقابله با فساد مالی و ضرورت اصلاحات مورد احتیاج در این روند را لازم دانستند و خواهان انجام اصلاحات ساختاری در ابعاد مختلف، یاری به برقراری شفافیت بیشتر و تدوین یک نظام جامع اطلاع رسانی شدند.

در ادامه نشست، موضوع چگونگی اجرای پروژه های نفتی با حضور وزیر نفت در جلسه مطرح و مصوبات لازم برای ادامه اجرای پروژه ها به تصویب رسید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16197

به "مقررات لازم برای اجرای پروژه های نفتی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقررات لازم برای اجرای پروژه های نفتی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید