معترضیم اما هر وقت بگویند، بازی می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، نمی توانیم بگوییم بازی نمی کنیم اما صورتجلسه تغییر زمان بازی با سپیدرود را هم امضا نکردیم.

معترضیم اما هر وقت بگویند، بازی می کنیم

به گزارش خبرنگاران ، اعتراض، اعتراض و اعتراض. این همه چیزی بود که در نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و سپیدرود رخ داد و البته هیچکس جدی اش نگرفت. اعتراض باشگاه پرسپولیس به تغییر 45 دقیقه ای بازی با سپیدرود (از 18:45 به 19:90) بود که نماینده های تیم میهمان و دیگر عوامل برگزاری مسابقه از جمله نیروی انتظامی و اورژانس هم به آن معترض شدند اما اعتراض شان را نشنیده گرفتند.

با این حال پرسپولیسی ها هنوز دارند فراد می کشند و دلیلش هم این است که زمان بازی را صدا و سیما تغییر داده، نه سازمان لیگ: سازمان لیگ بدون اطلاع رسانی این تصمیم را گرفته و ما امروز از ان آگاه شدیم. احترام در فوتبال باید دوطرفه باشد. اگر سازمان لیگ این تصمیم را گرفته که باید برایش شرح داشته باشد اما اگر صدا و سیما برای فوتبال تعییین تکلیف نموده باشد، اوضاع بدتر و خرابتر می گردد. به ما گفتند این خواسته صدا و سیما بوده اما مگر صدا و سیما برای فوتبال تصمیم می گیرد؟ صدا و سیمایی که حق پخش را به باشگاه ها پرداخت نمی کند، چنین قدرتی دارد که زمان بازی را تغییر دهد؟

همین حرف را از زبان برانکو ایوانکوویچ هم شنیدیم که در نشست خبری با لحنی معترضانه می گفت: من در این زمینه کاملاً با باشگاهم هم عقیده هستم. البته که در بیشتر لیگ های جهان این طور است که بازی های لیگ با تلویزیون هماهنگ می شوند اما این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که صدا و سیما پرداخت قابل توجه و عظیمی را به باشگاه ها دارد. عجیب است که من در نشست خبری می فهمم بازی تیمم زمانش تغییر نموده درحالی که از دو روز پیش برای بازی با ساعت اعلام گردیده برنامه ریزی نموده بودیم.

جالب اینکه مدیر روابط عمومی باشگاه ادعا نموده که به دلیل مخالفت همه ارکان برگزاری بازی، صورتجلسه هماهنگی را امضا ننموده اند: در جلسه هماهنگی به ما اعلام کردند ساعت بازی، 19:30 دقیقه است اما ما نپذیرفتیم و صورتجلسه را برای برگزاری بازی در ساعت 18:45 امضا کردیم. ما همچنان به تغییر زمان برگزاری بازی معترض هستیم و اصرار داریم بازی در همان ساعت قبلی انجام گردد. اعتراض مان را هم به صورت شفاف در جلسه هماهنگی اعلام کردیم و حالا منتظر اعلام نهایی سازمان لیگ هستیم. برانکو همواره بیشترین همکاری را با همه ارکان فوتبال ما داشته است. هم با تیم ملی و هم با مراسم و مناسبت های مذهبی ما. ولی نمی گردد که 24 ساعت قبل از بازی بگویند ساعت بازی تغییر نموده و به خاطر والیبال ساعت بازی را تغییر بدهند. نباید اجازه بدهیم خارج از فوتبال برای فوتبال تصمیم بگیرند.

پرسپولیس معترض است اما اعتراضی شفاهی و نه چندان جدی که بعید است سازمان لیگ حتی برای پاسخ دادن به آن خودش را به زحمت بیندازد. جالب تر از آن اما پاسخ مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به این پرسش است که چرا باشگاه خیلی جدی تر با این مسئله برخورد نمی کند: جدی تر از این نمی گردد. ما که نمی توانیم بگوییم بازی نمی کنیم. حرف ما این است که سازمان لیگ نهایت همکاری را با پرسپولیس داشته باشد چرا که ما قبلا در همه موارد با سازمان لیگ، تیم ملی و ... نهایت همکاری را داشته ایم. برای همین بازی با الدحیل برانکو به خاطر اینکه مردم بتوانند در مراسم عزاداری شرکت نمایند پذیرفت بازی یک روز زودتر برگزار گردد. او خواسته بود بازی روز دوشنبه با الدحیل 45 دقیقه دیرتر برگزار گردد اما وقتی به او گفتیم مردم می خواهند در مراسم عزاداری شرکت نمایند، با احترام به عقاید مردم این موضوع را پذیرفت. الان هم حرف ما این است که چرا باید 24 ساعت قبل از بازی به ما اعلام نمایند که زمان بازی تغییر نموده است؟ این کار اصلاً حرفه ای نیست. ضمن اینکه طرفداران ما فردا دوباره می خواهند در مراسم عزاداری شرکت نمایند و طبیعی است که اگر آن بازی زودتر برگزار گردد، آنها به برنامه هایشان خواهند رسید.

اعتراض پرسپولیس اما آنقدر جدی نیست که بازی را به ساعت قبلی اش برگرداند و شاید آنها فقط به تلافی تغییر نکردن زمان دربی است که این طور داد و فریاد می نمایند.

2 - 670

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1757

به "معترضیم اما هر وقت بگویند، بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضیم اما هر وقت بگویند، بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید