مسائل تله کابین ارومیه بررسی شد

به گزارش مهسان بلاگ، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی مسائل تله کابین ارومیه بررسی شد.

مسائل تله کابین ارومیه بررسی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، مدیرعامل جدید شرکت هزاره غرب ارومیه مجری تله کابین با حضور در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی استان در خصوص روند پیشرفت پروژه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ارومیه و سرپرست معاونت سرمایه گذاری و برنامه ریزی استان نیز حضور داشتند، مدیرعامل جدید شرکت هزاره غرب ارومیه به بیان موضوعات مرتبط پرداخت و گفت: از زمان تحویل پروژه سعی کرده ایم تا موانع قبلی را از پیش رو برداریم اما در این راه نیازمند همکاری و یاری همه دستگاه ها به ویژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هستیم.

سد عادل حسینی به اقدامات انجام یافته در ماههای اخیر اشاره کرده و اضافه نمود: پرداخت معوقات گذشته، ترغیب سرمایه گذاری برای ادامه راستا سرمایه گذاری، رفع موانع اداری از جمله اقداماتی است که اخیراً انجام یافته است.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی نیز در این جلسه پیشرفت و بهره برداری از این پروژه را مطالبه دولت و مردم مطرح کرد و گفت: معاونان استانداری ، مردم و به ویژه جامعه رسانه ای استان پیگیر روند حرکتی این پروژه بوده و مقام عالی استان بر بهره برداری تله کابین ارومیه تاکید دارد.

جباری اضافه نمود: برای بهره برداری رسمی از این پروژه باید زمان بندی دقیقی انجام گیرد تا مردم و علاقه مندان به توسعه گردشگری استان بطور شفاف در جریان امور قرار گیرند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16111

به "مسائل تله کابین ارومیه بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل تله کابین ارومیه بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید