مشکلات بسیاری از پروژه ها اعتباری نیست، وجود ضعف نظارت بر پروژه ها

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی محمد احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تسریع در اجرا، پیگیری و نظارت در اجرای پروژه های عمرانی مورد تاکید است و مدیریت ها باید به تحقق این مهم توجه داشته باشند.

مشکلات بسیاری از پروژه ها اعتباری نیست، وجود ضعف نظارت بر پروژه ها

احمدی توضیح داد: در جشنواره شهید رجایی امسال کوشش شد که سنجش مناسبتری عملیاتی گردد و چندین دستگاه جدید نیز بر اساس شاخص ها سنجیده شدند.

احمدی گفت: جذب اعتبارات از ردیف های کشوری و خاص نیز برای سال آینده معیار سنجش فعالیت دستگاه ها خواهد بود.

احمدی همچنین تحقق حقوق شهروندی را ضروری دانست و بیان داشت: پاسخگویی و شفافیت در عملکرد نیز باید عملیاتی گردد و بیان دستاوردها نیز مورد تاکید است. در حوزه مبادله موافقت نامه ها نیز باید هدفگذاری مناسبی انجام گردد.

وی با اشاره به شفافیت، کارآمدی و پاسخگویی به عنوان شعار هفته دولت، توضیح داد: باید این محورها به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد و ایجاد میز خدمت با هدف گردش کاری اصولی از اقدامات عملیاتی گردیده در این محور است.

احمدی با تاکید بر بهره وری، ابراز داشت: بهره وری موضوع پیچیده ای نیست و عدم کم فروشی در خدمات، خروجی محوری مناسب، رعایت نظم کاری و حقوق شهروندی از محورهای ارتقای بهره وری، کارآمدی و پاسخگویی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 813

به "مشکلات بسیاری از پروژه ها اعتباری نیست، وجود ضعف نظارت بر پروژه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکلات بسیاری از پروژه ها اعتباری نیست، وجود ضعف نظارت بر پروژه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید