مارتین اونیل: کریم انصاری فرد گل بسیار خوبی زد، او یک تمام کننده خوب است

به گزارش مهسان بلاگ، مارتیل اونیل، سرمربی ایرلندی ناتینگهام فارست کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیمش را پس از گل 3 امتیاری او در زمین تیم کویینز پارک رنجرز ستایش کرد.

مارتین اونیل: کریم انصاری فرد گل بسیار خوبی زد، او یک تمام کننده خوب است

به گزارس خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال ناتینگهام فارست انگلیس، مارتین اونیل گفت: حریف از تمام توان خود برابر ناتینگهام فارست استفاده کرد و ما در نیمه دوم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. فکر می کنم شاید بهترین فرصت نصیب کریم انصاری فرد شد و گل بسیار خوبی زد.

سرمربی ایرلندی تیم ناتینگهام فارست ادامه داد: کریم انصاری فرد فرصت بسیار بزرگی برای گلزنی در نیمه اول داشت که می توانست باعث رجحان ما گردد اما پیروز به انجام این کار نشد. در چنین بازی هایی همواره تعادل برقرار است. معتقدم کریم انصاری فرد یک تمام کننده خوب است و بدین خاطر تعجب کردیم که نتوانست گلش را در همان نیمه اول بزند اما در نهایت در نیمه دوم گل بسیار عالی به ثمر رساند. خوشحالیم که پس از مدت ها در بازی خارج از خانه به پیروزی رسیدیم.

تیم ناتینگهام فارست شب گذشته (شنبه) با گل دقیقه 55 کریم انصاری فرد در زمین تیم کویینز پارک رنجرز یک بر صفر پیروز شد و در رده دهم جدول 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیس با 63 امتیاز نهاده شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8652

به "مارتین اونیل: کریم انصاری فرد گل بسیار خوبی زد، او یک تمام کننده خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتین اونیل: کریم انصاری فرد گل بسیار خوبی زد، او یک تمام کننده خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید