فوتبال دنیا، کواچ: مقابل رودینگ هاوزن می توانستیم به گل سوم و چهارم هم برسیم، شرایط را برای خودمان سخت کردیم

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال جهان- نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ می گوید شاگردانش شرایط را مقابل حریف گمنام برای خودشان سخت کردند.

فوتبال دنیا، کواچ: مقابل رودینگ هاوزن می توانستیم به گل سوم و چهارم هم برسیم، شرایط را برای خودمان سخت کردیم

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در دور دوم مسابقات جام حذفی آلمان، میزبان خود، رودینگ هاوزن دسته چهارمی را با نتیجه 2 بر یک شکست دادند و راهی دور بعد رقابت ها شدند، پس از این بازی گفت: ما به مرحله بعد صعود کردیم و این چیزی بود که به دنبالش بودیم. ما کارمان را به خوبی تا پنالتی دوم - پنالتی ای که رناتو سانچس در دقیقه 23 به هدر داد - انجام دادیم.

وی اضافه کرد: ما می توانستیم حتی به گل سوم و یا چهارم برسیم و اختلاف را بیشتر کنیم، اما شرایط در ادامه تغییر کرد و ما با نوع بازی مان به حریف اجازه خودنمایی دادیم و طبق برنامه بازی نکردیم. در شروع نیمه دوم هم دروازه مان باز شد و تا انتها بازی هم تحت فشار بودیم. ما شرایط را برای خودمان سخت کردیم. ما موقعیت هایی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی بایرن مونیخ در انتها در خصوص مصدومیت هافبک اسپانیایی اش اعلام نمود: تیاگو احساس درد دارد و باید روز چهارشنبه آزمایش های تکمیلی را در بایرن مونیخ روی او انجام دهیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2503

به "فوتبال دنیا، کواچ: مقابل رودینگ هاوزن می توانستیم به گل سوم و چهارم هم برسیم، شرایط را برای خودمان سخت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کواچ: مقابل رودینگ هاوزن می توانستیم به گل سوم و چهارم هم برسیم، شرایط را برای خودمان سخت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید