علیرضا نورمحمدی: بازگشت علی کریمی بسیار تاثیر گذار بوده است

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن باشگاه سپیدرود رشت می گوید این تیم با راهنمایی علی کریمی به زودی از انتهای جدول خارج می گردد.

علیرضا نورمحمدی: بازگشت علی کریمی بسیار تاثیر گذار بوده است

علیرضا نورمحمدی بازیکن باشگاه سپیدرود رشت در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد وضعیت این باشگاه بعد از تغییرات ایجاد گردیده اظهار کرد: قبل از اینکه آقای کریمی به باشگاه بیایند شرایط به هیچ عنوان مساعد نبود. نه از لحاظ امکاناتی و نه از لحاظ تیمی. اما در این تعطیلات توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و دو بازیکن جدید را به تیم اضافه کنیم که بتوانیم در ادامه راه تیم کامل تری داشته باشیم. واقعا صندلی سپیدورد در انتهای جدول نیست و امیدوارم با هوادرانی که این تیم دارد، هرچه سریع تر از انتهای جدول جدا شویم.

وی ادامه داد: ما در پیش فصل به علت مسائل مدیریتی و مالکیتی نتوانستیم بدنسازی خوبی داشته باشیم ولی در این تعطیلات هم توانستیم از لحاظ بدنی شرایط خود را بهتر کنیم هم از لحاظ فنی و تاکتیکی بهتر شویم. در حال حاضر هم تمام مجموعه در کوشش است تا اتفاقات اسفناکی که در گذشته برای بازیکنان به وجود آمده بود و روحیه شان را خراب می کرد، دیگر پیش نیاید.

وی درمورد بازگشت علی کریمی به سپیدرود گفت: بازگشت علی کریمی به این تیم از لحاظ روحی روانی برای بازیکنان و هوادارن بسیار تاثیر گذار بوده است و خود آقای کریمی هم یک شناخت نسبی نسبت به بازیکنان و باشگاه داشته اند و خود ایشان هم به این امید آمدند تا باشگاه را از این جایی که هست بالاتر ببرند. همین باعث گردیده تا انگیزه بازیکنان برای ادامه کار بیشتر گردد. آقای کریمی همه جوره پشت بازیکنان هستند. ان شاءالله بازیکنان بتوانند جلوی آقای کریمی سربلند بیرون بیایند و برای هوادارن بازی های خوبی ارائه دهند. کادر هم در کوشش است تا با رفع مسائل گذشته و رفع کردن مسائل بازیکنان هرچه سریع تر تیم را در مسیر هموار خود قرار دهد. من هم دوهفته است به تیم ملحق گردیده ام وشرایط بدنی ام نسبت به گذشته بهتر گردیده است. تمام کوششم را انجام می دهم تا بتوانم برای باشگاه مفید باشم و اگر فرصت بازی رسید، بتوانم به تیم یاری کنم. تمام کوشش ما این است که آن چیزهایی را که علی کریمی می خواهد را در مسابقات پیاده کنیم.

وی در انتها گفت: امیدورام بهترین اتفاق ها برای سپیدرود رخ دهد. هوادران سپیدورد لیاقت شان خیلی بیشتر از این هاست و امیدوارم سپیدرود از این صندلیی که هست هرچه سریع تر خارج گردد و شاهد موفقیت تیم باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1191

به "علیرضا نورمحمدی: بازگشت علی کریمی بسیار تاثیر گذار بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا نورمحمدی: بازگشت علی کریمی بسیار تاثیر گذار بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید