شرکت دانمارکی 200 نفر را اخراج می کند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت مهندسی هالدور توپسو (Haldor Topsoe) مرتبط با کشور دانمارک و یکی از بزرگ ترین شرکت‌ های مهم در تولید کاتالیزورهای صنعتی امروز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل تحریم‌ های آمریکا علیه ایران مجبور به اخراج حدود 200 نفر از 2700 نفر کارمند خود است.

شرکت دانمارکی 200 نفر را اخراج می کند

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که بازگشت تحریم های واشنگتن علیه تهران تأمین اعتبار لازم برای مشتریان این شرکت در ایران را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه 15 مرداد ماه جاری با امضای دستوری اجرائی تحریم های پیشتر تعلیق شده علیه ایران را 3 ماه پس از خروج یکجانبه این کشور از برجام دوباره بازگرداند.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 8 ماه مارس سال جاری میلادی (18 اردیبهشت) به بهانه های واهی و به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد و تهدید کرده بود که تحریم های واشنگتن علیه تهران که بر اساس توافق مذکور در زمان دولت قبلی این کشور تعلیق شده بود را بازمی گرداند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 204

به "شرکت دانمارکی 200 نفر را اخراج می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت دانمارکی 200 نفر را اخراج می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید