سولسشایر: خوشحالم که لوکاکو قدر موقعیت هایش را دانست، به معرفی بازیکنان جدید ادامه می دهم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد مهاجم بلژیکی تیمش در شب پیروزی در خانه کریستال پالاس ابراز رضایت و از او که مدتی بود روزهای کم فروغی را سپری می کرد تمجید به عمل آورد.

سولسشایر: خوشحالم که لوکاکو قدر موقعیت هایش را دانست، به معرفی بازیکنان جدید ادامه می دهم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) منچستریونایتد در خانه کریستال پالاس در هفته بیست وهشتم لیگ برتر انگلیس که در آن روملو لوکامو دو گل به ثمر رساند، از این مهاجم بلژیکی تمجید به عمل آورد.

سولسشایر که با کسب هشتمین برد متوالی خارج از خانه، رکورد جدیدی به ثبت رساند، درباره لوکاکویی که در این اواخر به ذخیره مارکوس رشفورد تبدیل شده است، گفت: لوکاکو امشب دو گل خوب زد و هماهنگی اش با سایر بازیکنان هم بسیار خوب بود. او در تمرینات خیلی سخت تلاش می کند و بازی اش هم بسیار خوب بود. او در این اواخر طبق خواسته من در کنار ه ها بازی کرده و وظایف تدافعی بسیاری هم به او محول شده بود. بنابراین من از عملکرد امشب او به عنوان مهاجم راضی ام. همیشه دیدن بازیکنانی که از موقعیت های شان استفاده می کنند، لذتبخش است. استفاده کردن از موقعیت گلزنی در این باشگاه یک اصل است.

منچستریونایتد بدون تعداد زیادی از مهره های کلیدی اش از جمله آندر هررا، نمانیا ماتیچ، جسی لینگارد، خوان ماتا، آنتونی مارسیال، متئو دارمیان و آنتونیو والنسیا مقابل کریستال پالاس به میدان رفت و به همین دلیل سولسشایر مجبور شد که از بازیکنانی مانند فرد، اسکات مک تومینای و دیوگو دالوت در خط میانی استفاده کند، اما با این تغییر تاکتیک هم توانست تیم تحت هدایت روی هاجسون را شکست دهد.

سولسشایر اضافه نمود: پیروزی فوق العاده ای کسب کردیم. ما بازی را به خوبی کنترل کردیم. این پیروزی با توجه به حضور بازیکنانی مانند فرد و اسکات مک تومینای که در این فصل خیلی بازی نکرده اند و تازه وارد هایی مانند جیمز گارنر بسیار مهم بود. این تیم منچستریونایتد است. ما تیم باکیفیتی داریم و به معرفی بازیکنان جدید در ترکیب مان ادامه می دهیم. تمام تیم ها در این مقطع از فصل مصدوم دارند و ما هم جزو آنها هستیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6143

به "سولسشایر: خوشحالم که لوکاکو قدر موقعیت هایش را دانست، به معرفی بازیکنان جدید ادامه می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: خوشحالم که لوکاکو قدر موقعیت هایش را دانست، به معرفی بازیکنان جدید ادامه می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید