سرپرست میراث فرهنگی شهرستان پارس آباد معرفی گردید

به گزارش مهسان بلاگ، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، علیرضا ارژنگی به عنوان سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد منصوب شد.

سرپرست میراث فرهنگی شهرستان پارس آباد معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد، مدیر کل میراث فرهنگی استان توضیح داد: نقشه گردشگری استان با تأکید استاندار از محور شرق به غرب به محور شمال به جنوب تغییر یافته است.

نادر فلاحی با اشاره به پایه ریزی رونق گردشگری سلامت در پارس آباد افزود: علاوه بر این به منظور رونق گردشگری این شهرستان برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

او متذکر شد: برنامه های زمستان بیدار در شهرستان پارس آباد با شعار بهار در زمستان با توجه به قابلیت های اقلیمی این منطقه پیش بینی شده و در راستای رونق گردشگری خارجی نیز سهم ویژه به این شهرستان مرزی قائل هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: در بخش میراثی نیزاحیاء منطقه تاریخی اولتان جزء برنامه های اولویت دار در سال آینده خواهد بود.

او تاکید نمود: گردشگری حوزه ای فرابخشی است و برای توسعه این صنعت در استان باید از همه ظرفیت های موجود دستگاه های اجرایی بهره گرفت.

در خاتمه این مراسم از زحمات سرپرست سابق میراث فرهنگی شهرستان پارس آباد، فاطمه سرودی با اهدای لوح تقدیر شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4768

به "سرپرست میراث فرهنگی شهرستان پارس آباد معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست میراث فرهنگی شهرستان پارس آباد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید