سرمربی تیم ملی تنیس: مزد تمرینات و بازی های منظم خود را گرفتیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: بازی امروز برای ما حیاتی بود و اگر بازی امروز را می باختیم کار در روز سوم برایمان سخت می شد اما مزد بازی منظم خود را گرفتیم.

سرمربی تیم ملی تنیس: مزد تمرینات و بازی های منظم خود را گرفتیم

به گزارش خبرنگاران ، سعید احمدوند پس از پیروزی تیمش در مقابل ویتنام در بازی دو نفره و مسجل شدن باقی ماندن ایران در گروه دو مسابقات دیویس کاپ تنیس آسیا و اقیانوسیه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بعد از دو پیروزی روز گذشته، بازی امروز برای ما حیاتی بود چراکه اگر بازی امروز را می باختیم کار در روز سوم برایمان سخت می شد.

وی تاکید کرد: اگر امروز پیروز به پیروزی نمی شدیم با استرس بیشتری وارد بازی روز سوم می شدیم و در مقابل نیز، تیم حریف با استرس کمتری وارد میدان می شد درست است که یکی از بازیکنان آن ها مصدوم شده بود ولی در حقیقت بیشتر روی ما فشار بود تا روی آن ها.

وی در خصوص تأثیر مصدومیت بازیکن ویتنامی در بازی دوبل امروز گفت: خوشبختانه توانستیم با آمادگی لازم وارد میدان شویم و بازی را ببریم، شکوفی و والا بسیار هوشمندانه وبا تمرکز بازی کردند؛ شیوه بازی تیم دوبل ویتنامی ها با تیم اصلی آن اختلاف چندانی نداشت چراکه یکی از بازیکنانشان مشترک بود.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران افزود: تیمی که توانسته است به مدت 5 سال در گروه 2 دوام آورد طبیعتاً تیم خوبی است ونشان می دهد وابسته به یک یا 2 بازیکن نیست؛ حریف ما در کشور اندونزی توانسته تیم ملی این کشور را مغلوب کند اما با تایلند در فینال باخت.

وی ادامه داد: در واقع ما در بازی امروز مزد بازی منظم خود را گرفتیم و توانستیم در گروه 2 باقی بمانیم؛ برای رفتن به گروه یک نیازمند ابزار حرفه ای هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما از 2 تا 3 هفته آینده باید تمرینات خود را آغاز کند که بودجه زیادی می خواهد؛ همچنین من به عنوان مربی توان آن را ندارم که هر دو هفته به سفر بروم بنابراین نیازمند مربیان بیشتری هستیم. تیم ملی تنیس نیازمند پشتیبانی مالی و معنوی بیشتری است، ورزش تنیس مثل کشتی و رشته های دیگر نیست و باید بازیکنان و تیم های ملی مرتب در مسابقات و تمرینات باشند تا عملکرد خوبی داشته باشند.

وی اظهار شرح داد: امیدوارم شرایطی به وجود آید تا بتوانیم تیم خود را بازتر کنیم و از دیگران نیز کمک بگیریم تا کار حرفه ای تری را ارائه دهیم.

احمدوند با اشاره به حضور تیم ملی تنیس ایران در مسابقات تنیس کشورهای اسلامی از 18 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری که در باکو - آذربایجان است، گفت: تلاش خود را می کنیم تا عملکرد خوبی نیز در این مسابقات داشته باشیم، اسامی تیم ملی معین است اما به دلیل این که ممکن است تغییری در اسامی تیم اعزامی باشد از اعلام اسامی آن خودداری می کنم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20129

به "سرمربی تیم ملی تنیس: مزد تمرینات و بازی های منظم خود را گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی تنیس: مزد تمرینات و بازی های منظم خود را گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید