رونمایی از لایحه بودجه دارای اشکال شهرداری ساری

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سی و هفتمین جلسه شورای شهر ساری عصر سه شنبه با هدف آنالیز بودجه سال 98 شهرداری ساری با حضور اعضای شورای شهر ساری برگزار گردید و قاسم قاسمی رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری بودجه سال آینده شهرداری و سازمان های تابعه ساری را 557 میلیارد تومان با رشد 13.5 درصدی نسبت به امسال اعلام نمود.

رونمایی از لایحه بودجه دارای اشکال شهرداری ساری

اسفندیار عشوری یکی از اعضای شورای شهر ساری در این جلسه با بیان اینکه تصویب بودجه در کمیسیون بودجه به منزله تصویب بودجه از سوی شورای شهر نیست گفت: این بودجه نیازمند آنالیز دقیق و کارشناسی است زیرا اشکالات زیادی دارد.

در عین حال نقیبی عضو دیگر شورای شهر ساری نیز اشکالات وارده به لایحه بودجه سال 98 شهرداری ساری را منطقی دانست و گفت: بعضی از اعضای شورای شهر و عضو کمیسیون بودجه نتوانستند در 66 ساعت جلسه کارشناسی بودجه حضور یابند و امروز نمی توانند به این لایحه رای دهند.

وی اضافه نمود: باید موارد اختلافی درباره بودجه از سوی اعضای آنالیز گردد و یکی از موارد اختلافی درباره فروش املاک است و قرار شد شهرداری برای فروش هر ملکی، اول به شورا پیشنهاد دهد و درصورت تایید شورا و قیمت کارشناسی مورد توجه قرار گیرد و این مورد، اصلاح اشتباه لایحه بودجه سال 97 است.

مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری با اشاره به آنالیز لایحه بودجه شهرداری ساری گفت: کوشش های زیادی برای آنالیز این لایحه بودجه انجام شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5700

به "رونمایی از لایحه بودجه دارای اشکال شهرداری ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لایحه بودجه دارای اشکال شهرداری ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید