روسیه: آمریکا و آلمان در تجمعات غیرقانونی مسکو دست دارند

به گزارش مهسان بلاگ، وزارت امور خارجه روسیه اطلاعات مربوط به دخالت ایالات متحده و آلمان در امور داخلی این کشور را به رهبران کشورهای مذکور ارائه خواهد کرد.

روسیه: آمریکا و آلمان در تجمعات غیرقانونی مسکو دست دارند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کانال تلویزیونی راسیا - 1 گفت: وزارت امور خارجه روسیه اطلاعاتی در خصوص چگونگی مداخله کارکنان دیپلماتیک و رسانه ها در امور داخلی روسیه با اطلاع رسانی در خصوص تظاهرات بدون مجوز در آمریکا را به رهبران ایالات متحده و آلمان عرضه می نماید.

زاخارووا گفت: پیش از تظاهرات روز شنبه، سفارت ایالات متحده فعالانه در تمامی این فعالیت ها ، چه آشکارا و چه پنهان مشارکت داشته است.

AP Photo / Viktor Klyushin

وی یادآور شد: سفارت آمریکا در شبکه های اجتماعی بصورت تفصیلی جهت راهپیمایی روز شنبه را منتشر کرد. آنها جهت را لحظه به لحظه ترسیم کردند، البته که در خاتمه خواهان خاتمه دادن به راهپیمایی شدند. اما همانطور که می دانیم، 90٪ از این اطلاعات مردم را تشویق به پیوستن به این رویداد می نمود. در همین حال، نه تنها سازمان های دیپلماتیک که رسانه ها نیز در این امر مشارکت کردند.

من فکر می کنم این یک پدیده غیرطبیعی از سوی رسانه ها و روزنامه نگاران غربی است، هنگامی که دویچه وله به زبان روسی فرا می خواند که: اهالی مسکو بیرون بیایید، مسکو بیرون بیا. درست همینگونه و بر خلاف اصول خبرنگاری آنها آنچه که در کشور ما اتفاق می افتد را پوشش می دهند. متأسفانه ، ما مجبور خواهیم شد تا مراتب نگرانی های و اقدامات عملی که قصد انجام آنها را داریم به طرف آلمانی برسانیم، به خصوص که این کانال با بودجه دولتی اداره می گردد.

17231

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13763

به "روسیه: آمریکا و آلمان در تجمعات غیرقانونی مسکو دست دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: آمریکا و آلمان در تجمعات غیرقانونی مسکو دست دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید