روستاهای برخوردار از نعمت گاز در شادگان به 220 روستا می رسد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید حاجیان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند گازرسانی روستاهای شادگان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از تعداد 220 روستای این شهرستان 145 روستا دارای گاز رسانی هستند و در حال حاضر گازرسانی به 75 روستا این شهرستان در حال انجام است .

روستاهای برخوردار از نعمت گاز در شادگان به 220 روستا می رسد

وی اضافه نمود: هم اکنون تعداد 12 هزار و 579 خانوار روستایی این شهرستان دارای گاز طبیعی هستند و کوشش داریم تا خاتمه سال 97 تمامی روستاهایی که شرایط گاز رسانی را دارند از نعمت گاز بهره مند کنیم.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: امیداریم گاز رسانی به این روستاها در زمان مقرر به اتمام برسد وبا بهره برداری از این طرح به این روستاها جشن سبز آن برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رفع کردن مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های گازرسانی به روستاها خواهان تسریع درروند اجرای پروژه های گازرسانی به روستاهای این شهرستان شد.

حاجیان در خاتمه گفت: این در حالی است که تحقق خواست روستائیان شهرستان شادگان در برخورداری آنان از مزایای شبکه گازرسانی و در کاهش روند مهاجرت از روستا به شهر تاثیر مثبت دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 627

به "روستاهای برخوردار از نعمت گاز در شادگان به 220 روستا می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای برخوردار از نعمت گاز در شادگان به 220 روستا می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید