دکوراسیونی گرم و صمیمی به سبک روستیک

به گزارش مهسان بلاگ، سبک روستیک از جمله سبک های معماری داخلی ست که به دلیل زیبایی و هارمونی با طبیعت مورد استقبال فراوانی قرار گرفته و حسی گرم و صمیمی به فضا میبخشد. سبک روستیک, طراحی خانه به روش قدیمی ست و در این سبک از متریال های طبیعی به وفور استفاده میشود. دکوراسیون داخلی با سبک روستیک احساس و الهامی از طبیعت را به فرد منتقل میکند و این امکان را فراهم می آورد که مواد طبیعی در محیط زیست بدون واسطه مورد استفاده قرار گیرد.

دکوراسیونی گرم و صمیمی به سبک روستیک

افرادی که سبک روستیک را برای تزیین خانه خود انتخاب میکنند در پی آرامش و ایجاد محیطی روستایی و طبیعی در فضای خانه خود هستند. در این نوع طراحی استفاده از هر گونه متریالی که نماد سبک مدرن است نامناسب است. سبک روستیک اصولا برای طراحی فضاهای ویلایی و خانه هایی که به سبک روستایی ساخته میشوند مورد استفاده قرار میگیرد. این سبک نمایی خام با جزئیات ناصاف و زمخت را به نمایش میگذارد و در واقع تداعی کننده یک خانه گرم روستایی یا کوهستانی است.

مصالح مورد احتیاج در طراحی به سبک روستیک

مصالحی که برای طراحی به سبک روستیک مورد استفاده قرار میگیرد اصولا چوب و سنگ هستند. مبلمان و لوازم خانگی مناسب برای این نوع طرح از شاخه ها, کنده, تنه درختان, الیاف و کنف ساخته میشوند. چوب طبیعی متریال اصلی در اجرای این سبک معماری ست اما در کنار آن از سنگ های مصنوعی که ظاهری طبیعی دارند نیز استفاده میشود. از جمله این سنگ ها, سنگ آنتیک است که برای تزئین دیوار اطراف شومینه یا دیوار آشپزخانه به کار میرود.

پتینه کاری در سبک روستیک

استفاده از عناصر پتینه کاری شده در سبک روستیک باعث برجسته شدن این نوع سبک داخلی میشود. استفاده از سطوح و عناصری که ظاهر کهنه و پتینه شده دارند باعث تکمیل سبک روستیک میشود و زیبایی آن را دو چندان میکند. علاوه بر عناصر پتینه کاری, سطوح و بافت های صیقلی و صاف نیز به عنوان تزئیناتی مانند گلدان و قاب عکس باعث تاثیر گذاری بیشتر بافت های اصلی سبک روستیک میشود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ساختمانچی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27616

به "دکوراسیونی گرم و صمیمی به سبک روستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیونی گرم و صمیمی به سبک روستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید