دنباله Judgement در پی فروش خوب بازی احتمالا ساخته خواهد شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گفته شرکت بازی سازی سگا، بازی Judgement - دنباله غیرمستقیم سری بازی های یاکوزا - توانسته فروش بسیار خوبی در غرب داشته باشد و انتظارات تهیه کننده خود را برآورده کند. در واقع فروش بازی آنقدری خوب بوده که محتمل است در آینده دنباله این بازی را ببینیم.

دنباله Judgement در پی فروش خوب بازی احتمالا ساخته خواهد شد

دای سوکه ساتو، تهیه کننده بازی، درباره این خبر گفت: از دید ما بازی جاجمنت توانسته در غرب فراتر از انتظارهای مان ظاهر گردد. آن ها خیلی خوب هستند.

همین چند سال پیش بود که سری بازی های یاکوزا و دنباله های آن تنها به بازار ژاپن محدود می شدند و هوادار خاصی در کشورهای غربی نداشتند. با این حال، پس از اینکه سگا یاکوزا را به صورت رسمی و با زبان انگلیسی روانه بازارهای غربی کرد، این مجموعه توانست عده بسیار زیادی را شیفته خود کند. الان هم همان طور که خواندیم، اثر جاجمنت توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. سری یاکوزا دنباله های زیاد و متنوعی دارد. همین هفته هم قسمت هفتم مجموعه به صورت رسمی معرفی گردید. بنابراین، انتظار داریم که در آینده داستان جدیدی از جاجمنت ببینیم.

وقتی از دای سوکه درباره احتمال ساخت دنباله بازی سوال شد، او گفت: ما به عنوان یک تیم علاقه داریم تا روی قسمت های جدیدی از مجموعه جاجمنت کار کنیم.

این بیانیه چیزی را به صورت رسمی تایید نمی کند، ولی در هر صورت حالا می دانیم که خود سازندگان هم دوست دارند دنباله بازی را بسازند. بازی جاجمنت جدا از فروش خوبی که داشت، توانست منتقدان را به تحسین وا دارد و امتیازات خوبی دریافت کند. بیشتر منتقدان از داستان بازی، مکانیک های کارآگاهی و نحوه ارائه و نمایش شهر توکیو تعریف کردند.

با اینکه سگا از فروش بازی بسیار راضی است، ولی نکته جالب ماجرا این است که جاجمنت در ماه انتشار خود نتوانست حتی در بین 20 بازی پرفروش آمریکا قرار بگیرد. البته می دانیم که این دسته از بازی ها مخاطبان خاص خود را دارند و قطعا برای همه بازی کننده ها ساخته نشده اند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16267

به "دنباله Judgement در پی فروش خوب بازی احتمالا ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله Judgement در پی فروش خوب بازی احتمالا ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید