دایی: ذوب آهن در ایران و آسیا عملکرد موفقی داشته است، می خواهیم لیگ را آبرومندانه تمام کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تمام کوشش مان این است که در 4 بازی باقیمانده خود آبرومندانه بازی کنیم و رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

دایی: ذوب آهن در ایران و آسیا عملکرد موفقی داشته است، می خواهیم لیگ را آبرومندانه تمام کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علی دایی درباره دیدار با ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی است. ذوب آهن در این هفته ها بسیار خوب فوتبال بازی می نماید و خوب هم نتیجه می گیرد و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر پیروز بوده است و مطمئناً بازی بسیار سختی برابر این تیم در پیش داریم.

وی اضافه نمود: برای کسب 3 امتیاز به اصفهان آمده ایم و دوست داریم بازی را ببریم چون مساوی فرقی به حال ما نمی نماید. تمام کوشش خود را انجام دادیم که بازیکنان خود را به این بازی برسانیم و متأسفانه به دلیل شرایط اقتصادی باشگاه، ساموئل سارفو به خاطر عدم پرداخت مطالباتش چند روز است سر تمرین نیامده و متأسفانه مدتی است به دلیل مسائل اقتصادی و چند بازیکنی که مصدوم شدند، با جوانان خود به میدان می رویم. تمام کوشش مان این است که در 4 بازی باقیمانده خود آبرومندانه بازی کنیم و رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به اینکه آیا بهتر نیست در لیگ برتر ایران هم مانند لیگ برتر انگلیس، برای صندلی های میانه جدول رقابت وجود داشته باشد و این رتبه ها برای تیم ها ارزشمند باشد، گفت: قطعاً همین طور است. ما فقط دنبال این هستیم که 4 تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا یا پلی آف بازی نمایند و به سایر تیم ها اهمیتی داده نمی گردد و تیم پنجم برای ما با تیم چهاردهم تفاوتی ندارد در حالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید برنامه ریزی نموده و بازی ها را حساس نمایند که بستگی به شرایط سازمان لیگ دارد تا شرایط تیم پنجم و تیم چهاردهم یکسان نباشد.

دایی ادامه داد: متأسفانه این موضوع به تیم ها بسیار ضربه می زند و تیم هایی که باقی ماندن آنها در لیگ تثبیت می گردد، بی تفاوت می شوند و خیلی از نتایج مسابقات بر اساس این بی تفاوتی شکل می گیرد و شاید حق بعضی تیم ها خورده گردد. باید تدابیری بیاندیشند تا صندلی همه تیم ها مهم گردد و تیم پنجم و دهم با هم تفاوت داشته باشند.

وی درباره تنش های اخیر در استادیوم های ایران و حواشی زیاد در فضای فوتبال کشور افزود: این چیزها را تنها در فوتبال آمریکای جنوبی و مثلاً بین دو تیم بوکاجونیورز و ریورپلاته آرژانتین می دیدیم و چنین چیزهایی اصلاً در فوتبال ما نبود. فوتبال آنها و بازیکنان تکنیکی آنها کجا و بازیکنان ما کجا! با این بازیکنان، امکانات و ظرفیت هایمان، در زمین که نمی توانیم ادای آنها را دربیاوریم و متأسفانه در بیرون زمین مانند آنها عمل می کنیم که خیلی به فوتبال ما ضربه می زند. خیلی وقت است فرهنگ اصیل خود را گم نموده ایم و باید فرهنگ سازی درستی نه تنها در فوتبال که در تمام جامعه انجام دهیم. فوتبال هم زاییده و بخش کوچکی از جامعه ما است و متأسفانه از فرهنگ خود دور شده ایم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا توضیح داد: در گذشته خبری از چنین مسائلی نبود و اصلاً معنی بعضی حرکات را نمی فهمم. مگر ما در هزاران سال پیش زندگی می کنیم که چنین اتفاقاتی در استادیوم ها رخ دهد. همه ما را به فرهنگ اصیل می شناختند و درباره ما صحبت می کردند، اما متأسفانه امروز چنین جو نامناسبی در استادیوم ها به وجود آمده است و مطمئناً همه ما مقصر هستیم؛ از من علی دایی گرفته تا کوچک ترین هواداری که برای تشویق تیم ها به استادیوم می آید.

دایی در خاتمه گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته در تیم هایی مربیگری نموده ام که فکر می کنم به تعداد انگشتان دست هم هوادار ندارد و این مسائل را نداشته ایم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8729

به "دایی: ذوب آهن در ایران و آسیا عملکرد موفقی داشته است، می خواهیم لیگ را آبرومندانه تمام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: ذوب آهن در ایران و آسیا عملکرد موفقی داشته است، می خواهیم لیگ را آبرومندانه تمام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید