حمدی نژاد: مصدومیت مبعلی سبب خیر شد

به گزارش مهسان بلاگ، استقلال خوزستان در نیم فصل اول با همه مشکلاتی که وجود داشت توانست 12 امتیاز کسب کند اما در نهایت با کسر 6 امتیاز از سوی فیفا روبرو شد. کسر 6 امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل پرداخت نکردن طلب فرانک ساکونی بازیکن خارجی تیم. با این شرایط استقلال خوزستان در قعر جدول نهاده شد. وحید حمدی نژاد در مورد وضعیت استقلال خوزستان صحبت های جالبی دارد.

حمدی نژاد: مصدومیت مبعلی سبب خیر شد

کسر 6 امتیاز آب سردی بر پیکر استقلال خوزستان بود. آیا کار این تیم را باید در لیگ تمام شده دانست؟

کارمان تمام شده نیست. کارشناسان، اصحاب رسانه، مربیان و بازیکنان بارها گفتند استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و اینطور نیست که کار تیم با چند باخت تمام شده باشد. این طرز فکر را نداریم. بازیکنان ما در تمرینات زحمت زیادی می کشند، تیم بسیار همدل و یکپارچه شده. بازیکنان برای خودشان و آبروی شان کوشش زیادی می نمایند. همه تیم ها حاشیه دارند اما تیم ما با توجه به شرایطی که داشت توانست به خوبی این مسائل را مدیریت کند. کادرفنی به خوبی مسائل را مدیریت کرد. خوب نیست این حرف را بزنم اما مصدومیت ایمان مبعلی هم سبب خیر شد که او بتواند بیشتر روی همدلی تیم کار کند.

بعد از کسر 6 امتیاز با توجه به پرداخت نشدن طلب بازیکن برزیلی نگرانی از جریمه بعدی بابت سقوط به رده پایین تر وجود دارد. صفرعلی جمال پور عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان هم به این خطر اشاره نموده بود.

جمال پور در هیأت مدیره باشگاه ما نیست. محمداسد مسجدی رییس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه مصاحبه ای کرد و گفت عده ای از افراد که در داخل باشگاه هم حضور دارند در حال حاشیه سازی برای تیم هستند. فکر نکنم فیفا در یک سال دو حکم بدهد. به هر حال آنها هم زمان و فرجه ای را در نظر می گیرند تا یک تیم به تعهداتش عمل کند. اینطور نیست که یک مرتبه دو حکم سنگین بدهند. چیزی که ما تا به الان دیدیم این بوده.

بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بحث عدم جدایی بازیکنان استقلال خوزستان خیلی جدی مطرح شده. شما چه صحبتی با بازیکنانی که در تیم تان پیشنهاد دارند دارید؟

اصول حرفه ای در این مورد خیلی شفاف و معین است. بازیکنی که قرارداد دارد به راحتی نمی تواند از تیم جدا گردد.

320-9

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4136

به "حمدی نژاد: مصدومیت مبعلی سبب خیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمدی نژاد: مصدومیت مبعلی سبب خیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید