جباروف - استقلال، از ژتسیو به تهران

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکنان خط میانی استقلال در شرایط خوبی به سر نمی برند و در ترکیب استقلال توفیقی به دست نیاورده اند. این مسئله در کنار نیمکت نشینی جباروف در قزاقستان می تواند به شایعه بازگشت او به استقلال دامن بزند.

جباروف - استقلال، از ژتسیو به تهران

به گزارش خبرنگاران ، سرور جباروف، در انتها لیگ هفدهم و بعد از مذاکره های فراوان اما بی نتیجه، استقلال را به مقصد ژتسیو در لیگ قزاقستان ترک کرد. به امید درخشش در روزهای انتهای فوتبال خود و همچنین دریافت مبلغی که بتواند در این سال های انتهای حساب او را پر کند. همه این امیدها، با نیمکت نشینی جباروف در ژتسیو رنگ باخته و او را مأیوس نموده است.

جباروف از وقتی پیراهن ژتسیو را پوشیده، در دو دیدار موقعیت بازی برای این تیم را به دست آورده اما توسط سرمربی مورد استفاده قرار نگرفته. به نظر می رسد دیمتری اوگای 58 ساله اعتقادی به سبک بازی جباروف ندارد. آن هم با وجود اینکه هافبک ازبک با نظر او جذب و به ترکیب ژتسیو اضافه گردیده.

این برای دومین هفته متوالی است که جباروف در فهرست ژتسیو حضور دارد اما بازی نمی کند. بعد از بازی این تیم مقابل ایرتیش، گزارشی درباره نیمکت نشینی او نوشتیم (کلیک کنید: نیمکت نشینی در جتسو، پشیمانی جباروف) و حالا هم برای دومین هفته متوالی است که اوگای به جباروف، فرصتی برای بازی نمی دهد. ژتسیو روی روند برد افتاده و در دو بازی، ایرتیش و آکتوبه را شکست داده. این یعنی فعلا نباید منتظر حضور سرور جباروف در ترکیب ثابت این تیم باشیم.

از طرفی استقلال در شرایطی بحرانی به سر می برد. در لیگ برتر از 5 بازی 6 امتیاز گرفته و در لیگ قهرمانان آسیا هم 3 گل از السد دریافت نموده. بازیکنان خط میانی این تیم نیز در شرایط خوبی به سر نمی برند و در ترکیب استقلال توفیقی به دست نیاورده اند. همه اینها در کنار نیمکت نشینی جباروف در قزاقستان می تواند به شایعه بازگشت او به تهران و پوشیدن پیراهن استقلال دامن بزند. اتفاقی که وقوع آن چندان دور از دسترس نیست. بخصوص که هم شفر و هم مدیران باشگاه استقلال روی جباروف نظر مثبت دارند و فقط بحث مدت قرارداد او باقی می ماند که آن هم حالا و با اتفاق های اتفاق افتاده قابل حل است.

12

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 854

به "جباروف - استقلال، از ژتسیو به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباروف - استقلال، از ژتسیو به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید